افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

فرماندار شهرستان سرعین:

راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی کشور است

راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی کشور است

فرماندار شهرستان سرعین گفت: راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی کشور برای آشنایی عموم جامعه با فرهنگ عاشورایی ایثار و شهادت است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، ظهر امروز ۴۷ نفر از بسیجان خواهران شهرستان سرعین در قالب یک دستگاه اتوبوس به کاروان راهیان نور مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شدند.

باقرباقرزاده در حاشیه این مراسم بدرقه بسیجیان ضمن گرامیداشت ایام ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان، اظهار کرد: راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی کشور برای آشنایی عموم جامعه با فرهنگ عاشورایی ایثار و شهادت است.


وی افزود: هدف از اعزام مشتاقان زیارت مناطق عملیاتی شمالغرب کشور، آشنایی با راه شهدا و ایثارگری آنان است.


فرماندار سرعین مطرح کرد: اربعین یک رسانه بزرگ جریان ساز در عرصه بین‌الملل است که می‌تواند با تلفیق و راهبرد مشترک با سفرهای راهیان نور یک نمایش بزرگ اقتدار برای جهان شیعه و یک مکتب نوین ارزشی برای نسل جوانی باشد که دوران پرافتخار دفاع مقدس را تجربه نکردند.

باقرزاده در پایان سخنان خود یادآور شد: امروز سخن، پیام و وصایای شهدا در زمان و مکان طنین‌افکن است و اگر خوب گوش کنیم، با ما سخن می‌گویند. همین جوانانی که امروز در قالب زائر از جای جای کشور با کاروان‌های راهیان نور همراه شده‌اند، به ندا و پیام شهدا که همان پیام امام حسین (ع) است، لبیک گفته‌اند و بعد از بازگشت از این سفر ارزشمند می توانند مبلغان این سفر معنوی در مناطق خودشان باشند.


انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی کشور است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وسه به‌اضافه سه