افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 451
  • بازدید: 49
  • 1403/05/16 - 23:22:33

به مناسبت روز خبرنگار؛

پیام تبریک فرمانده سپاه سرعین به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک فرمانده سپاه سرعین به مناسبت روز خبرنگار

فرمانده سپاه شهرستان سرعین با صدور پیام فرارسیدن روز خبرنگار را گرامی داشت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، متن کامل پیام شاپور حسن زاده به مناسبت روز خبرنگار به شرح ذیل است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

 «ن والقلم و ما یسطرون »

 سلام بر قلم هایی که در نگارش منصفانه حقایق به تکاپو می افتند، برای اعتلای راستی و احتراز از نیرنگ و دروغ افکنی سلام بر قلم هایی که صفحه ها را جولانگاه حقیقت می کنند برای جاودانگی اخلاق مداری و دوری از غرور و هواهای نفسانی. سلام بر قلم هایی که مجاهدانه در کارزار پیچیده فرهنگ می خروشند برای پیچش نسخه شکست اهریمنان زمانه.

شما با تلاش‌های بی‌وقفه و تعهد به حقیقت، پل ارتباطی میان مردم و واقعیت‌ها هستید. با گزارش‌های دقیق و مستند خود، به روشن شدن زوایای پنهان جامعه و اطلاع‌رسانی صحیح کمک می‌کنید و نقش بی‌بدیلی در آگاهی‌بخشی و ارتقاء سطح دانش عمومی ایفا می‌کنید. روز خبرنگار، فرصتی است تا از زحمات شما تقدیر کنیم و به یاد آوریم که تلاش‌هایتان چقدر ارزشمند و تاثیرگذار است. حرفه شما نیازمند شجاعت، صداقت و حس مسئولیت است و شما با وجدان بیدار و قلمی تیز، این مسئولیت سنگین را به دوش می‌کشید. این روز را به همه خبرنگاران تبریک می‌گوییم و برایتان آرزوی موفقیت، سلامتی و روزهایی پر از خبرهای خوب داریم. باشد که همواره در مسیر حرفه‌ای خود موفق و پیروز باشید.

شاپور حسن زاده

فرمانده ناحیه مقاوت بسیج شهرستان سرعین


انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • پیام تبریک فرمانده سپاه سرعین به مناسبت روز خبرنگار

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
سه منهای شش