افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

گوینده و مجری سرعینی:

یلدا هاشمی جوانترین گوینده شهر ایردموسی

یلدا هاشمی جوانترین گوینده شهر ایردموسی

هر کسی که هدف داشته باشد و بخاطر هدف هایش محکم قدم بردارد خداوند مهربان آدم های خوب را سر راهش قرار میدهد و دستشون رو میگره تا به آرزو و جایگاه مدنظر برسد.

یلدا هاشمی در گفتگو با خبرنگارپایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، گوینده و مجری سرعینی: با اشاره و معرفی کوتاهی از خود گفت: 19 سالمه و در حال حاضر ساکن شهر ایردموسی شهرستان سرعین هستم که از 6 سال پیش یعنی حدودا از 13 سالگی به کار گویندگی و خبرنگاری مشغول شدم.

وی در خصوص علاقه مندی و ایجاد انگیزه خود افزود: یکبار در فضای مجازی  چهره و صدای یه خانومی رو شنیدم  و  برام جالب بود و از اون موقع  به خودم گفتم منم میتونم گویندگی کنم و  بدون اینکه به خانوادم بگم ناشناس در فضای مجازی  فعالیت میکردم.

این گوینده سرعینی مطرح کرد: اولین کار مجریگری را در مدرسه هنرستان آفرینش شروع کرده و در برنامه های مختلف یا ویژه برنامه های شهرستانی به عنوان مجری حضور داشته ام.

هاشمی توضیح داد: رشته  تحصیلی من هم رشته حسابداری بود و با علاقه زیادی که به این رشته داشتم تصمیم گرفتم در کنار این رشته به گویندگی، مجریگری و نقاشی روی بوم هم فعالیت کنم.


وی افزود: در میان اینهمه فعالیت و درس با بعضی از کانال های خبری شهرستان سرعین هم بصورت گزارشگر و یا خبرنگار فعالیت داشته و دارم که در این راستا در روز خبرنگار از فرماندار شهرستان سرعین مورد تجلیل قرار گرفته شد.

این گوینده سرعینی اظهار داشت :  چند ماهی  ناشناس در فضای خبرنگاری و مجری گری فعالیت میکردم و نمیخواستم خانواده ام متوجه شوند ولی اخر سر دلو  زدم به دریا و  به خانوادم گفتم اولش قبول نکردن ولی وقتی دیدن علاقه دارم  پشتم وایسادن و هر جا خواستم برم هر کاری خواستم انجام بدم کمکم کردن و این منو خیلی خوشحال میکرد 
هاشمی بیان کرد: یه روز یادمه عید  بود موقع  تحویل سال  مامانم گفت   یلدا سال دیگه   صدات تو رادیو پخش میشه مطمئن باش و دقیقا  سال ۱۴۰۲. ۱۳ مرداد    با آقای  مهدی باباپور تهیه کننده  برنامه رادیویی دوستلاری آشنا شدم  و تو ۱۳ مرداد هم اولین صدام از برنامه رادیو دوستلاری اردبیل پخش شد و زمینه فعالیت در این بخش از رادیو برای من به وجود آمد.

وی ادامه داد و گفت: همزمان با اجرا های رادیویی با وحید اسدی گزارشگر  و مجری رادیو مشهد آشنا شدم بهم پیشنهاد کاری دادن منو معرفی کردن به رادیو زیارت  سراسری مشهد  مقدس که سال ۱۴۰۲. ۱۸ اسفند صدام از رادیو زیارت  سراسری مشهد  ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه  پخش شد که جالب اینجا بود نمیدونستن  من ترکم بعد اینکه  خوانش  شعرم  تموم شد  اهنگ ترکی  گذاشتن  و این منو  خیلی خوشحال  کرد.

این گوینده سرعینی یادآور شد: تنها کسانی که در این مسیر کمکم کردن پدر و مادرم بودند که حتی زمان های که حوصله هیچ کاری رو نداشتم مادرم برای من متن پیدا می‌کرد و میگفت بیا بخون و تمرین کن.


هاشمی گفت: در هر برنامه ای دعوت میشدم شعر حیدر بابا را می خواندم که میگه حیدر بابا دنیا یالان دنیادی  یعنی که دنیایی که ما توش زندگی دنیای فانی و زود گذر است.


وی افزود:  هر کسی که هدف داشته باشد  و بخاطر هدف هایش محکم قدم بردارد خداوند  مهربان آدم های خوب را سر راهش قرار میدهد و دستشون رو میگره تا به آرزو و جایگاه مدنظر برسد.

این گوینده سرعینی در پایان سخنان خود مطرح کرد: از شهردار ، شورای شهر ایردموسی و سایر همراه که در آین راه من را حمایت و راهنمایی کردند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

 

انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • یلدا هاشمی جوانترین گوینده شهر ایردموسی

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
یازده به‌اضافه پنج