افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 456
  • بازدید: 30
  • 1403/05/18 - 21:45:41

فرماندار شهرستان سرعین:

خبرنگاران وجدان بیدار جامعه هستند

خبرنگاران وجدان بیدار جامعه هستند

فرماندار شهرستان سرعین گفت: خبرنگاران، راویان حقیقت و طلایه‌داران آگاهی، وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویش هستند.

  باقرباقرزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، با یادآوری وظیفه خطیر خبرنگاران گفت: خبرنگاران با قلم خود می‌توانند زمینه ساز آبادانی، سازندگی، امیدآفرینی و تحول باشند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار به عموم خبرنگاران گرانقدر، از زحمات شبانه‌روزی فعالان صادق، خستگی‌ناپذیر و متعهد رسانه گفت: عصر حاضر عصر ارتباطات لقب گرفته و کمتر حوزه‌ای را می‌توان یافت که اهمیتی هم‌تراز با حوزه رسانه داشته باشد. چرا که یکی از عوامل موثر در زاویه دید اغلب شهروندان در خصوص وقایع و رویدادهای پیرامون، نهاد تاثیرگذار رسانه است. در این میان خبرنگاران به عنوان تلاشگران بی‌ادعای عرصه اطلاع‌رسانی، در سرما و گرما، شب و روز و وقت و بی‌وقت هر آنچه در توان دارند به کار می‌بندند تا صدای مردم و همیار مسئولین باشند.

فرماندار شهرستان سرعین اصحاب رسانه و خبرنگاران را وجدان بیدار جامعه دانسته و افزود: شما خبرنگاران و فعالین رسانه ای شهرستان سرعین تلاش صادقانه، تعهد و مسوولیت پذیری خود را در انجام رسالت خبری بارها و بارها به اثبات رسانده‌اید و در مطالبه‌ گری، پیگیری و رفع مشکلات شهرستان بدون هیچ چشمداشتی قلمفرسایی کردید.

باقرزاده مطرح کرد: خبرنگار موفق کسی است که حیطه فعالیت خود را گسترش دهد و فقط محدود به یک شهر نباشد و ریز بینی و صداقت را در کار خود به جدیت انجام دهد.

وی از خبرنگاران شهرستان سرعین خواست: فعالیت های خبرنگاران باید به شهر ها هم ریشه اندازی کرده و مشکلات و خبرهای روستای را هم به نحو احسن پوشش دهند.

فرماندار سرعین ادامه داد و گفت: اگر خبرنگاران در روستاها برای خود پایگاه خبری یا حتی یک رابط خبری داشته باشند خیلی راحت می توان به مشکلات و نیاز های روستا آشنا شود و در جهت رفع مشکلات منطقه مطالبه گر باشند.


انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • خبرنگاران وجدان بیدار جامعه هستند

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
شانزده به‌اضافه یک