افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

دوشنبه 26 شهریور 1403

سرمایه‌گذار پل معلق در بند سرعین:

فروش بلیت پل معلق سرعین آغاز شد

فروش بلیت پل معلق سرعین آغاز شد

سرمایه‌گذار و مجری پل ترکیبی سرعین گفت: با توجه به حضور روزانه گردشگران و مسافران برای استفاده از پل ترکیبی سرعین، فروش بلیط آن اغاز شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، سرمایه‌گذار و مجری پل ترکیبی سرعین گفت: با توجه به حضور روزانه گردشگران و مسافران برای استفاده از پل ترکیبی سرعین، فروش بلیط آن اغاز شده است و همه روزه پذیرای جمعی از گردشگران از اقصی نقاط کشور هستیم.


حسین عباسی‌نیا افزود: این پل از نادرترین پل‌های ترکیبی و سه طبقه است که ۲۰۰ متر طول و ۱۰۰ متر ارتفاع دارد و در دامنه سبلان در زمینی به مساحت ۱۳ هکتار احداث شده است.


وی ادامه داد: پل ترکیبی با شهر سرعین، حدود پنج کیلومتر فاصله دارد و برای این پروژه گردشگری حدود ۲ هزار میلیارد ریال هزینه یا سرمایه‌گذاری شده است و ریالی تسهیلات بانکی دریافت نکرده‌ایم و کل بودجه لازم برای تکمیل زیرساخت‌های تفریحی و اقامتی پل، حدود ۶ هزار میلیارد ریال است.


عباسی‌نیا گفت: مسیر دسترسی پل باید با همت مسئولان، آسفالت شود تا مسافران و گردشگران به راحتی به این منطقه سفر کنند و ساخت پل صخره ای شیشه‌ای، ویلای صخره‌ای ، هتل، تالار و سایر اماکن اقامتی در کنار پل ترکیبی در دستور کار است.


وی افزود: این پروژه در مدت ۱۱ ماه اجرا شده و چهار ماه آن نیز به علت نزدیکی به سبلان و بارش برف محدودیت، اجرا داشته است و ده‌ها سوئیت اقامتی نیز برای میهمانان و مسافران احداث خواهیم کرد تا گردشگران، روزها و ساعات بانشاطی را در محیط پل ترکیبی سرعین بگذرانند.


انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • فروش بلیت پل معلق سرعین آغاز شد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
یازده به‌اضافه نه