افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: فرهنگی
  • کد خبر: 460
  • بازدید: 32
  • 1403/05/19 - 14:29:47

نمازجمعه شهرستان سرعین:

موفقیت دولت جدید موفقیت کشور است

موفقیت دولت جدید موفقیت کشور است

امام جمعه سرعین گفت: همه ما باید به رئیس‌جمهور جدید کمک کنیم حمایت جناحی و حزبی نیست، شکست دولت جدید شکست کشور است و موفقیت رئیس‌جمهور جدید موفقیت کشور عزیزمان است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد شیرعلیپور امام‌جمعه شهرستان سرعین در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته که با حضور گسترده و پرشور آحاد مردم شهرستان که طبق روال هر هفته در نمازجمعه شرکت کرده بودند در مصلی نمازجمعه شهرستان سرعین برگزار شد، مطرح کرد: امام راحل وقتی حاج‌آقا مصطفی به شهادت رسید گفتند مرگ او از الطاف الهی بود و این‌گونه شهادت‌ها جای شکر دارد.

وی با اشاره به فرمایشات امام علی علیه‌السلام گفت: چهار چیز باعث می‌شود شهرها، حکومت‌ها و غیره به شکست منجر شود که مورد اول ضایع کردن مسائل اصلی و مهم و پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و سایر موارد شبیه این‌ها که باعث شکست می‌شود.

امام‌جمعه سرعین گفت: مورد دوم اینکه گزینش افراد بی‌توان و بی‌تجربه و چشم‌پوشی از افراد متخصص و حرفه‌ای که این مورد هم به شکست انجام می‌شود که این مورد در حال حاضر برای ریاست‌جمهوری و اعضای کابینه آن خیلی می‌تواند کم‌کننده باشد و موردهای بعدی رعایت اولویت‌ها و اقدامات سیاسی باید رعایت و به‌خوبی مدیریت شود که در غیر این صورت به شکست ختم می‌شود.

شیرعلیپور با اتکا به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: دولت جدید حتماً توجه کند که اقدامات دولت قبلی ادامه داشته باشد و تمام حرکت‌ها و موارد انجام شده تا پایان پیگیری شود.

وی افزود: همه ما باید به رئیس‌جمهور جدید کمک کنیم حمایت جناحی و حزبی نیست دیگر شکست دولت جدید شکست کشور است و موفقیت رئیس‌جمهور جدید موفقیت کشور عزیزمان است.

در آخر خطبه‌های نمازجمعه این هفته  با اشاره به ویژگی‌های شهرستان سرعین افزود: همه مسافران و گردشگران احساس می‌کنند سرعین فقط به‌خاطر آب‌درمانی و آب گرم‌ها سرعین شده است و سرعین را با آب گرم‌ها می‌شناسند درصورتی‌که به‌جز آب گرم مناطق و روستاهای خوبی در سرعین وجود دارد که از جمله روستای بیله درق، غارهای دستکند کنزق، پل‌ گردشگری ورگسران اوجور و یا پیست اسکی آلوارس و سایر مناطق گردشگری سرعین می می‌تواند به حضور و ماندگاری بیشتر مسافران در شهرستان سرعین کمک کند.


انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • موفقیت دولت جدید موفقیت کشور است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌ودو به‌اضافه یک