افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

در سفر وزیر میراث‌فرهنگی کشور به سرعین:

پل معلق ورگسران اوجور افتتاح شد

پل معلق ورگسران اوجور افتتاح شد

پل معلق ورگسران اوجور شهرستان سرعین با حضور وزیر میراث‌فرهنگی کشور، مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»،  بعدازظهر امروز پل معلق ورگسران اوجور شهرستان سرعین با حضور وزیر میراث‌فرهنگی کشور، مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

  رئیس اوقاف استان اردبیل در حاشیه این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حضور وزیر میراث‌فرهنگی کشور سید عزت‌الله ضرغامی و با تقدیر و خداقوت به مسئولان شهری و استانی مطرح کرد: وقتی دنبال توسعه هستیم نگاه ما یک‌طرفه نباید باشد امروزه نشاط جزء ضروریات مردم است که استفاده از طبیعت و آب‌وهوای زیبای استان اردبیل که این نعمت‌ها و جاذبه‌های طبیعی خدادادی این نیازهای مهم و ضروری مردم را تأمین می‌کند.

  مهدی ستوده افزود: حدود ۲ سال زمان صرف اجرای این پروژه در شهرستان صرف شد که در نهایت با سختی‌های زیاد با همراهی روستاهای هم‌جوار و مسئولین شهرستانی این مجموعه به این زودی اجرا نمی‌شد

 

 استاندار اردبیل در آئین مراسم پل ترکیبی سه‌طبقه ورگسران اوجور سرعین افزود: رونق و شکوفائی روستاها با حضور سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری رشد دوچندان خواهد داشت

 حمید عاملی افزود: در دولت سیزدهم اقدامات خوبی در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی انجام‌گرفته که نمونه بارز آن پل معلق ورگسران است که به‌عنوان افتخار بخش گردشگری استان به‌حساب می‌آید.

 

 وی اظهار داشت: سراسر این استان پر از ظرفیت‌های طبیعی و خدادادی برای این مردمان شریف است که باعث می‌شود استان ما را به‌عنوان نگین گردشگری معرفی کند و ما باید با تمام توان از سرمایه‌ها و داشته‌های خود استفاده کنیم.

 

 استاندار اردبیل تصریح کرد: امروز یک روز باشکوهی است به‌خاطر اینکه با استفاده از ظرفیت‌های خدادادی و اجرای پل گردشگری در جهت رونق اقتصادی و گردشگری این روستاهای تابعه قدمی برداشته باشیم.

 عاملی در پایان سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از سرمایه‌گذار پروژه و اهالی روستاهای هم‌جوار گفت: با همراهی و همکاری مسئولین و اهالی روستاهای هم‌جوار این پروژه بی‌نظیر در خاورمیانه رقم خورد که اگر این همراهی و همکاری‌ها نبود در اجرای این پروژه به مشکل برخورد می‌کردیم.

 

 وزیر میراث‌فرهنگی کشور در آئین مراسم پل ترکیبی سه‌طبقه ورگسران اوجور سرعین افزود: هر ایرانی  یک‌بار باید برای دیدن این پل در موقعیت و شرایط مناسب یک افتخار کشوری است که به روستاهای هم‌جوار بابت راه‌اندازی این پروژه تبریک عرض می‌کنم.

 

 سید عزت‌الله ضرغامی توضیح داد: جهت معرفی و شناسایی جاذبه‌های گردشگری کشور این پل موقعیت جهانی خواهد بود و هر کسی برای سرعین سفرکرده باشد واجبه از این پل دیدن کند.

 

 وی افزود: چهره و شرایط روستاهای تابعه به‌خاطر وجود این پل به لحاظ موقعیت‌های گردشگری و توریستی عوض خواهد شد و باعث توسعه گردشگری و رونق منطقه خواهد بود.

 

 وزیر میراث‌فرهنگی کشور در پایان سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از تمامی عوامل اجرایی این پروژه بی‌نظیر اظهار داشت: ما باید پل‌های را بسازیم که دل‌های بیشتری را به هم وصل کند مسئولین با ایجاد شرایط مو موقعیت‌های مناسب باعث می‌شوند پول‌های بین مردم ساخته شود که دل‌های مردم به هم دیگر متصل شود.



انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • پل معلق ورگسران اوجور افتتاح شد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وسه منهای دو