افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان سرعین گفت:

مهمترین افتخارات ورزشی سرعین از فوتبال است

مهمترین افتخارات ورزشی سرعین از فوتبال است

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان سرعین گفت: فوتبال در شهرستان سرعین طرفدار زیادی دارد.

 اکبر عبدلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، گفت: همانطورکه فوتبال در سراسر جهان طرفدار زیادی دارد و در شهرستان سرعین هم فوتبال طرفدار و علاقه مندان زیادی دارد.

شاخص ترین ورزشکاران شهرستان

وی خاطر نشان کرد: فوتبال در ایران به عنوان اولین ورزش پرطرفدار و هیجانی شناخته شده و می تواند اقتصاد هر منطقه را رشد و ترقی دهد . چرا که فوتبال در هر بعدی قابل بررسی است از سلامتی جسم و روح گرفته تا تبلیغات و توسعه فضاهای ورزشی و ایجاد ظرفیت های فرهنگی قابل اعتنا برای هر شهری مهم و با ارزش است، در شهرستان سرعین خوشبختانه ورزشکاران نام اشنایی وجود دارد که در زمینه فوتبال، علی آستانی در لیگ دسته دوم ، و محمد عابدی در فوتبال تهران بازی می کند.

تعداد ورزشکاران در شهرستان سرعین

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین با بیان اینکه تعداد ورزشکاران در سرعین دو نوع  هستند گفت: ورزشکاران سرعین به ورزشکاران بیمه شده و بیمه نشده دسته بندی می شود، که تعداد ورزشکاران بیمه شده بالای ۱ هزارو ۲۰۰ نفر و ورزشکاران بیمه نشده بالای ۲ هزار نفر است.

افتخارات شهرستان سرعین

عبدلی گفت: افتخارات ورزشکاران در سرعین در زمینه های مختلفی بصورت شهرستانی و استانی برای سرعین ثبت شده است ولی اگر بخواهیم بصورت خلاصه وار بیان شود در زمینه های اسکیت قهرمانی دختران و پسران که بصورت استانی، ورزش های بومی محلی عشایری، ورزش های رزمی، وشو، کشتی و آمادگی جسمانی دختران می تواند اشاره کرد.

پیرترین و جوان ترین ورزشکار مدال آور سرعین

وی اظهارداشت: جوانترین مدال آوران سرعین در ورزش اسکیت که تعداد زیاد دختران و پسران سرعین افتخار آفرینی کردند و حسین پور در مسن ترین ورزشکار ها موفق شد در لیست مدال آوران سرعینی نام خود را ثبت کند.

حمایت ها انجام شده از ورزشکاران

رئیس اداره و ورزش جوانان در شهرستان سرعین گفت: در زمینه حمایت اگر بخواهیم صبحت کنیم بیشتر حمایت های مالی، تجهیزاتی، راه اندازی جشنواره های ورزشی و سایر موارد از طریق خیرین این شهرستان تامین می شود، ولی اگر بصورت کلی بخواهیم از حمایت اداره ورزش و جوانان سرعین نام ببریم اداره ورزش در زمینه های حمایتی بصورت وام های بانکی بصورت ۸ درصدی برای ورزشکارانی که در جهت راه اندازی باشگاه های خصوصی و یا احداث مراکز های ورزشی هستند کمک های لازم و حمایت انجام می شود.

انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • مهمترین افتخارات ورزشی سرعین از فوتبال است

برچسب‌ها

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
چهارده به‌اضافه دو