افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

رزمنده سرعینی:

سرعین نقش ویژه‌ای در دفاع مقدس دارد

سرعین نقش ویژه‌ای در دفاع مقدس دارد

همه کسانی که با ۸ سال دفاع مقدس آشنا هستند مستحضرند وجب‌به‌وجب این خاک را با خون‌های جوانان و دلیرمردان این سرزمین حفظ کردیم و در میان سرعین نقش ویژه‌ای در دفاع مقدس ایفا کرد.

 پرویز موسی‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، گفت: متولد اول فروردین ۱۳۳۷ شهر سرعین هستم. قبل از انقلاب، خدمت سربازی خود را به دلیل کشتی‌گیر بودن و اندام ورزیده در مرکز زبان دانشکده افسری و به‌عنوان مسئول تأسیسات سپری کردم هم‌زمان با اوج‌گیری انقلاب و آغاز فعالیت‌های دانشجویان پیرو خط امام به علت داشتن اعلامیه در کمد و پخش آن در بین افسران پادگان سلطنت‌آباد، دستگیر و چندین ماه در داخل دانشکده افسری مورد بازجویی و شکنجه روحی و فیزیکی قرار گرفتم با شروع اغتشاشات در داخل پادگان موفق به فرار شده و به مردم انقلابی تهران پیوستم با ورود حضرت امام از طرف باشگاه کشتی نیرومند در حلقه محافظان امام و در کنار سکوی سخنرانی ایشان قرار گرفتم 

 

 وی در ادامه توضیح داد: بعد از بازگشت به شهر سرعین همراه با حجت‌الاسلام اسرافیل سودمند و تعدادی دیگر از انقلابیون در راه‌اندازی کمیته و پایگاه و نگهبانی همکاری داشتم. در دوران دفاع مقدس نیز به‌صورت داوطلبانه در جبهه حضور یافته و در احداث و پشتیبانی لشکر عاشورا زیر نظر آیت اله یکتایی خدمت کرده و مجروح شدم.

 

 این رزمنده سرعینی ابراز کرد: بعد از بازگشت از جبهه‌های حق علیه باطل در پشتیبانی و تأمین اقلام موردنیاز رزمندگان حضور داشته و به آموزش رشته کشتی به جوانان سرعین خصوصاً شهید علی صفا موسی‌زاده و شهید یوسف شیرزاد پرداختم. ایشان نقش چشمگیری در احداث و راه‌اندازی خانه کشتی سرعین و تربیت ورزشکاران این شهرستان داشته‌اند.

 

 موسی زاده در پایان صحبت های خود گفت: پیام و گفتارشهداء در دوران دفاع مقدس قبل شهادت و همچنین وصیت آنها بعد از شهادتشان همه به این است، نگذاریم این انقلاب به دست افراد نالایق و کسانی که به‌دوراز افکار و عقیده اسلامی هستند بیفتد، تجدید میثاق با شهیدان ادامه راه آنها هست که باید به‌صورت عملی انجام شود، آنها رفتن تا ما بمانیم، ما نیز باید راه آنها را ادامه دهیم تا برای آیندگان سرفراز باشیم.


انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • سرعین نقش ویژه‌ای در دفاع مقدس دارد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
سیزده به‌اضافه نه