افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: ورزشی
  • کد خبر: 472
  • بازدید: 26
  • 1403/05/22 - 11:57:04

پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی

روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی

محمدعلی پهناور مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در پیامی فرارسیدن ۲۲ مرداد روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی را گرامیداشت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل،محمدعلی پهناور مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در پیامی فرارسیدن ۲۲ مرداد روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی را گرامیداشت.
در این پیام آمده است:
در راستای بزرگداشت فعالیت‏‌های داوطلبانه و انسان‏ دوستانه تشکل‏‌ها و سازمان‌‏های مردم نهاد، ۲۲ مرداد را بعنوان روز ملی تشکل‏‌ها و مشارکت‏‌های اجتماعی پاس می‏‌داریم تا نشانی باشد از لزوم همراهی و همیاری تشکل‌‏های مردمی و دولت به منظور تحقق راستین معنای مشارکت، و غنیمت شمردن فرصتی است تا ضمن گرامیداشت این روز، از زحمات و تلاش ارزشمند فعالان بی‌ادعا و گمنام این عرصه علی الخصوص اعضای محترم سازمان های مردم نهاد جوانان سراسر استان قدردانی شود.
در برهه های مختلف تشکل های مردم نهاد ثابت کرده‌اند که همیشه پای کار هستند، از سیل و زلزله گرفته تا کارهای فرهنگی و اجتماعی و جهادی و درکل هرگونه فعالیت‌ داوطلبانه که با درکی عمیق و آگاهانه از موضوعات جامعه در حوادث گوناگون در کنار همدیگر و در خدمت به همنوعان خود بوده و از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند.
لذا بر خود وظیفه می دانم تا حد توان و با تمام ظرفیت از سازمان های مردم نهاد جوانان استان حمایت کرده و قدردان زحمات آنها در کارهای داوطلبانه باشم.
اینجانب ، ضمن تبریک این روز به همه فعالان پرتلاش سازمان‌های مردم نهاد ، برای تمامی کسانی که با اندیشه نیک و پراکندن عطر همدلی یاریگر هم‌نوع هستند، آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.
محمدعلی پهناور
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل

انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی

برچسب‌ها

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هیجده به‌اضافه هشت