افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 473
  • بازدید: 32
  • 1403/05/22 - 19:06:58

همزمان در سراسر کشور برگزار شد؛

اعزام کاروان راهیان نور شمالغرب دانش آموزی سرعین

اعزام کاروان راهیان نور شمالغرب دانش آموزی سرعین

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرعین گفت: اعزام کاروان راهیان نور فرصتی مناسب برای آشنایی نسل جوان جامعه با رشادت‌ها و دلیری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، ظهر امروز مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانش آموزان دختر متوسطه دوره دوم شهرستان سرعین جهت بازدید از مناطق عملیاتی شمالغرب با حضور فرمانده سپاه، فرماندار و مدیر آموزش و پرورش شهرستان در محل سالن همایش مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان سرعین برگزار شد.


شاپور حسن زاده در مراسم اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی سرعین به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور، گفت: امروز هرچه داریم به برکت خون شهدا است و جوانانی که برای زیارت مناطق عملیاتی می‌روند این اردوها برکت و الهام بخش است، چرا که جوانان در کنار سفر زیارتی با رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

وی مکتوب کردن سفر کاروان راهیان نور را برای انتقال به نسل‌های آینده بسیار مهم برشمرد و گفت: در این سفر زیارتی جوانان علاوه بر آشنایی وپی بردن به خصوصیت شهدا با راه و هدف آنها اشنا می شوند


فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرعین در ادامه بر ضرورت تبیین ارزش‌ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران به نسل جوان تاکید کرد و افزود: خوشبختانه سال جاری در کنار اردوی راهیان نور، اردوی راهیان پیشرفت نیز که کاری ابتکاری و نوآورانه است برگزار می‌شود که می‌تواند برای تبیین دستاوردهای علمی نظام به نسل جدید بسیار مثمر ثمر شود. 

فرماندار شهرستان سرعین در این در این مراسم طی سخنانی کوتاه با تاکید بر لزوم هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی تصریح کرد: در این برهه زمانی اکثریت نقشه و سناریو های دشمن با محوریت زنان و دختران طرح ریزی و اجرا می‌شود.

باقرباقرزاده در ادامه به سکوت منزجر کننده جامعه جهانی در برابر ظلم و نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه اشاره کرد و افزود: چگونه می‌شود رسانه‌هایی که دائما از احقاق حقوق زنان و دختران صحبت می‌کنند؛ اکنون در برابر کشتار زنان و کودکان مردم مظلوم غزه ساکت شده‌اند.

وی در پایان با بیان اینکه سفر عقیدتی زیارتی راهیان نور ماهیت تبیین گری دارد افزود: دانش آموزانی که توفیق حضور در یادمان های شهدا را بدست می‌آورند در بازگشت خود نیز باید مروجان ارزش‌ها و باورهای شهدا در میان دوستان و آشنایان و خانواده باشند.



انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • اعزام کاروان راهیان نور شمالغرب دانش آموزی سرعین

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
یک به‌اضافه دو