افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

دوشنبه 26 شهریور 1403
  • گروه: اقتصادی
  • کد خبر: 474
  • بازدید: 351
  • 1403/05/23 - 08:06:43

همزمان با سفر وزیر میراث فرهنگی:

هتل ۳ ستاره جواهر سرعین افتتاح شد

هتل ۳ ستاره جواهر سرعین افتتاح شد

هتل ۳ ستاره جواهر سرعین با ۹۰ تخت اقامتی و سرمایه‌گذاری ۱۲۰ میلیاردتومانی، با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و استاندار اردبیل و جمعی از مسئولان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»،  در سفر وزیر میراث فرهنگی: روز یکشنبه ۲۱ مردادماه ۱۴۰۳ هم‌زمان با حضور عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و سید حامد عاملی استاندار اردبیل و جمعی از مسئولان، بهره‌برداری از هتل ۳ ستاره جواهر سرعین آغاز شد.
 
 وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در مراسم افتتاح این هتل اظهار کرد: مردم به شادی و تفریح نیاز دارند و برای این منظور باید زیرساخت‌ها را به‌ویژه در حوزه گردشگری فراهم کنیم.
 
عزت‌الله ضرغامی افزود: مراکز اقامتی یکی از اولین و مهم‌ترین زیرساخت‌ها در حوزه گردشگری هستند که سرعین یکی از بهترین نمونه‌ها در سطح کشور است و از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تشکر می‌کنم وارد این حوزه شده و این هتل را برای استفاده مردم فراهم کرده‌اند.
 
 مدیرکل اوقاف و امور خیریه اردبیل در حاشیه این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حضور وزیر میراث‌فرهنگی، مسئولان شهری و استانی مطرح کرد: یکی از مهم‌ترین محورهای گردشگری در شهرستان سرعین بحث اقامت است و ما در این مجموعه در کنار بخش خصوصی قرار گرفتیم و سعی کردیم سهیم باشیم.
 
 حجت‌الاسلام مهدی ستوده گفت: گفتنی است، هتل جواهر سرعین با ۲۳ اتاق و ۹۰ تخت اقامتی و با سرمایه‌گذاری ۱۲۰ میلیاردتومانی احداث شده و بهره‌برداری از آن ۲۰ نفر اشتغال‌زایی نیز به همراه داشته است.
 
 وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خدمت افزود: در دولت شهید رئیسی توجه ویژه‌ای به قشر کم‌برخوردار شده بود و با راه‌اندازی و افتتاح این مجموعه شاهد یکی دیگر از کارها و حمایت‌های دولت گذشته هستیم.


انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • هتل ۳ ستاره جواهر سرعین افتتاح شد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وسه منهای هشت