افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: فرهنگی
  • کد خبر: 480
  • بازدید: 30
  • 1403/05/26 - 14:25:09

نمازجمعه شهرستان سرعین:

همه ایران باید به دولت جدید کمک کنند

همه ایران باید به دولت جدید کمک کنند

امام جمعه شهرستان سرعین گفت: همه ایران باید به دولت جدید کمک کنند طبق فرمایش مقام معظم رهبری نباید دولت جدید تخریب شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد شیرعلیپور در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته که با حضور گسترده و پرشور آحاد مردم که در مصلی نمازجمعه شهرستان سرعین برگزار شد، مطرح کرد: رئیس جمهور ترکیب اسامی پیشنهادی را تحویل مجلس داوزدهم دادند الان نوبت مجلس است تا تکلیف دولت و فهرست پیشنهادی را مشخص کند. 


وی اظهار داشت: جنایت های انجام شده برای غزه دل های همه ما را به درد آورده است این وحشی گری در قتل ها و انسان کشی این رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتگری را از تمام جنایتگران جهانی ربوده است در این میان حقوق بشر کجاست و چرا جواب این همه نسل کشی و مظلوم کشی را نمی دهد.

امام جمعه شهرستان سرعین گفت: هر جنایتی که این ها انجام می دهند مباشر و سندی دارد مباشر این ها اسرائیل و سند این ظلم ها شیطان بزرگ آمریکا است و هر سندی، ظلمی در دنیا انجام می شود علل اصلی آن آمریکا است.


حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیرعلیپور افزود: آنها که به ایران می‌گویند حرکتی انجام ندهد جاهل هستند همه‌ی کشورها می‌دانند که خونخواهی ایران قطعی است و وعده‌ی رهبری مبنی بر انتقام و تنبیه رژیم یک وعده‌ی صادق است.


وی ضمن تبریک به ايران و ایرانی گفت: ۱۲ مدال رنگارنگ در المپيک برای ايران ثبت شد که ایران در رتبه ۲۱ بوده و بالاتر از کشور ها مانند سوئیس، دانمارک، پرتقال، آرژانتین و غیره قرار گرفته است.


امام جمعه سرعین در خصوص شهرستان گفت: با معرفی مکان‌های گردشگری و حضور گردشگران در این شهرستان بیشتر مسافران به دلیل ترافیک خیلی اذیت می شوند از ما و مسئولین گله می‌کنند و مسئولین برای حل این مشکل باید سریعا راهکار و اقدامی انجام دهند که به وعده های بلند مدت ختم نشود.


حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیرعلیپور در پایان سخنان خطبه های این هفته ضمن گرامی داشت ایام بازگشت اسرای جنگ تحمیلی گفت: ما هر چه داریم بخاطر شهدا و این رزمندگان است ، بخاطر امنیت و حفظ خاک پاک این کشور اسلامي جان و مال خود برای جلوگیری از نفوذ دشمن در طبق اخلاص قرار دادند و در این راه پایدار ايستادند.


انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • همه ایران باید به دولت جدید کمک کنند

برچسب‌ها

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وهفت منهای نه