افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 482
  • بازدید: 41
  • 1403/05/26 - 21:52:09

فرمانده سپاه شهرستان سرعین:

۲۶ مرداد روز ارزشمند برای ملت ایران بود

۲۶ مرداد روز ارزشمند برای ملت ایران بود

فرمانده سپاه شهرستان سرعین با صدور پیامی، 26 مردادماه، سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، شاپور حسن زاده با صدور پیامی، 26 مردادماه، سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را گرامی داشت.

متن این پیام به شرح زیراست :

 ۲۶ مرداد یادآور بازگشت سرافرازانه ی آزادگانی که از دین،شرف و خاک کشور دفاع کرده بودند به میهن در سال ۱۳۶۹ و فرصتی برای مرور رشادت های این غیور مردان است.این روز ارزشمند روز شادی ملت ایران بود که نه تنها خانواده های آزادگان،بلکه تمام آزادگان جهان مسرور بودند.

آزادگان،همچون سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)در میدان غیرت درس ایثار و فداکاری آموختند و همانند سقای تشنه لبان و دریای تشنه لب حضرت ابوالفضل العباس(ع) وفاداری و غیرتمندی خود را اثبات نمودند و چون اُمُّ المَصائب حضرت زینب کبری(س) در اسارت، صبر و استقامت واقعی را تجلی دادند.
آزادگان، با ایمان راسخ خود همچون کوه در برابر فشارهای روحی و جسمی دشمنان ایستادند و روابط اجتماعی جامعه ی کوچک اردوگاهی خود را بر پایه اخلاق حسنه، بنا نهادند و از شکنجه های مزدوران بعث، هراسی به خود راه ندادند.آزادگان صبورتر از سنگ صبور و راضی ترین انسان ها به قضای الهی بودند.اینان سینه هایی فراخ تر از اقیانوس داشتند که از همه جا و همه کس بریده و به خدا پیوسته بودند،آزاده نامیده شدند چون از قید نفس رهایی یافته بودند.
آزادگان گنجینه های ارزشمندی هستند که در درون آن،فرهنگ انسان ساز دوران اسارت نهفته است.بر ماست و همچنین حاملان این فرهنگ، که ضمن حفظ آن،با جهاد تبیین برای ترویج و تحکیم این گنجینه ماندگار گام مثبت و درخشان برداریم تا مجاهدت و مقاومت های وصف ناپذیرِ رسولان انقلاب به صورت فرهنگ مصور و مکتوب و به مثابه کلید راه هدایت برای نسل آینده و همه ی بیداردلان و آزادگان جهان محفوظ بماند.

سرهنگ پاسدار شاپور حسن زاده
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سرعین

انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • ۲۶ مرداد روز ارزشمند برای ملت ایران بود

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
نه منهای چهار