افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

دوشنبه 26 شهریور 1403

امام جمعه شهرستان سرعین:

اهمیت مسئله تبیین غیر قابل انکار است

اهمیت مسئله تبیین غیر قابل انکار است

امام جمعه شهرستان سرعین گفت: اهمیت مسئله تبیین غیر قابل انکار است در این راستا جوانان یکی از اهداف بزرگ دشمنان است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شیرعلیپور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، اظهار داشت: تأثیرگذاری بر افکار عمومی به‌خصوص جوان‌ها یکی از هدف‌های بزرگ دشمنان ایران، اسلام و انقلاب اسلامی است.

وی گفت: نسل جوان امروز در این عرصه بیشتر مورد هدف است، چون ازیک‌طرف با ابزارهای ارتباط‌جمعی جدید، دسترسی‌های سریع‌تری به فضاهای عمومی دارد و از طرفی دیگر این نسل دشمنی‌های سخت و علنی دشمنان در دوران ابتدای انقلاب و دوران دفاع مقدس را ندیده است.

امام‌جمعه سرعین گفت: شکل فعلی تبیین‌ها از طرف جریانات انقلاب و مجموعه‌های دارای مسئولیت شکل جهادی ندارد، کاری که از اینها می‌بینیم، حرکتی عادی برای موقعیت‌های عادی است؛ امّا این شکل کفایت نمی‌کند، این کافی نیست.

شیرعلیپور ادامه داد: توصیه رهبر عزیز به مردم‌داری است و در شرایط کنونی نگاه عادی و حرکت‌های معمولی اداری قطعاً پاسخ نمی‌دهد و این میدان نیازمند حرکتی تحولی، انقلابی و جدی است. آرایش جهادی باید گرفت.

وی افزود: مردم می‌دانند که حضور آنها در عرصه‌های مختلف، تعیین‌کنندهٔ امنیت ملی است، اگر مردم در صحنه حضور داشته باشند، کشور در امنیت باقی خواهد ماند، اگر هر شخصی مسئله امنیت را نداند مردم سرعین آن را خوب درک می‌کنند. یادشان نرفته وقتی امنیت جانی به‌خاطر بیماری کرونا تحت‌الشعاع بود چه گذشت.

امام جمعه سرعین ادامه داد: این‌که شما می‌بینید دشمنان پُررو، وقیح و گردن‌کلفت در مقابل جمهوری اسلامی از هر عمل سختی اجتناب می‌کنند، به‌خاطر حضور مردم است؛ می‌ترسند، واقعاً می‌ترسند؛ مسلم است که هرجا مردم پای‌کار بودند و حضور داشتند دشمن ترسیده است. این‌ها تحلیل نیست، بلکه واقعیّاتی است که مستندهای زیادی هم دارد.

انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • اهمیت مسئله تبیین غیر قابل انکار است

برچسب‌ها

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
چهار به‌اضافه هفت