افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

دوشنبه 26 شهریور 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 501
  • بازدید: 23
  • 1403/06/02 - 14:32:27

امام‌جمعه شهرستان سرعین:

شهدا باید الگوی مسئولین باشد

شهدا باید الگوی مسئولین باشد

امام‌جمعه شهرستان سرعین گفت: مسئولین باید شهدا را الگوی اصلی خود بدانند و در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد شیرعلیپور در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته که با حضور گسترده و پرشور آحاد مردم در مصلی نمازجمعه شهرستان سرعین برگزار شد، ضمن گرامی داشت هفته دولت مطرح کرد: امام خمینی(ره) فرمودند شهیدان رجایی و باهنر واقعا الگو بودند. اخلاص در عمل و خدمت به کشور باعث می شود نام نیک در یادها بماند.

وی افزود: هرکسی که برای خدا کار کند هیچ‌وقت بی اجر نمی ماند با خدا باش پادشاهی کن بی خدا باش هرچه خواهی کن همین جمله برای الگو بودن کافی است.

امام جمعه شهرستان سرعین با اشاره و گرامی داشت شهدای خدمت اظهار داشت: شهید رئیسی با تلاش‌ های بی وقفه در خدمت مردم بود و با منفی بافی رسانه ها ایشان از مسیر منصرف نشد و برعکس به تلاش و استقامت خود اضافه می کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیرعلیپور توضیح داد: شهید رئیسی الگو بود برای مسئولین کشوری و شهرستانی هر مسئولی به اندازه میز و اتاق خود مسئول است و باید به وظایف خود بصورت اصولی و درست عمل کند.


وی در خصوص شهرستان سرعین اظهار داشت: روز پزشک را به تمام پزشکان و زحمتکشان بخصوص برای پزشكان شهرستان سرعین که بخاطر فصل مسافرت و تعطیلات تابستانی مراجعه بیمار به مرکز بهداشتی شهرستان بسیار زیاد است و شبانه روزی در تلاش و خدمت رسانی هستند.


امان جمعه شهرستان در پایان سخنان خطبه های این هفته‌ نماز جمعه تصریح کرد: از مسئولان استانی درخواست داریم در خصوص مراکز بهداشت برای سرعین در جهت ارتقا زیر ساخت ها و نیروی انسانی توجه ویژه ای شود در فصل و پیک های مسافرت شهرستان سرعین بالای میلیون ها مسافر را پذیرا است و باید زیر ساخت های پزشکی و بهداشتی اين شهرستان‌ مجهز و تکمیل باشد.

انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • شهدا باید الگوی مسئولین باشد

برچسب‌ها

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌ونه به‌اضافه هشت