افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: ورزشی
  • کد خبر: 504
  • بازدید: 22
  • 1403/06/03 - 18:58:00

همزمان با هفته دولت برگزار شد؛

الحاق ۳۰ هکتار زمین به پیست اسکی آلوارس

الحاق ۳۰ هکتار زمین به پیست اسکی آلوارس

۳۰ هکتار زمین جدید از اراضی ملی جهت توسعه فاز دوم و بین المللی شدن در اختیار پیست اسکی آلوارس مهرگان قرار داده شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، ظهر امروز آئین الحاق ۳۰ هکتار زمین جدید از اراضی ملی جهت توسعه فاز دوم و بین المللی شدن پیست اسکی آلوارس مهرگان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداراردبیل، فرمانده سپاه، فرماندار و سایر مسئولین شهرستانی برگزار شد.

میر جعفریان ضمن تقدیر و تشکر از سرمایه گذار پروژه و تبریک هفته دولت افزود: توسعه فضای گردشگری در شهرستان باعث رونق منطقه می شود و دولت با همکاری سرمایه‌گذاران باید تلاش کند در جهت‌ ايجاد مجموعه های گردشگری قدم های موثری برداشته شود.

وی از سرمایه‌گذار پیست اسکی آلوارس خواست: با بزرگتر شدن این مجموعه گردشگری تمام تلاش خود را در جهت توسعه انجام دهد تا بزودی شاهد برگزاری بازی های بین المللی در این شهرستان باشیم.

سرمایه گذار این پروژه ضمن تشکر از حضور مسئولین استانی و شهرستانی اظهار داشت: تلاش مجموعه این است که فاز دوم ورزش حرفه ای پیست اسکی بزودی اضافه شود تا به توسعه گردشگری شهرستان و روستای ها همجوار ختم‌ شود.

علیرضا محمدی تصریح کرد: با اجرا و راه‌اندازی فاز دوم حرفه اي ورزشی این مجموعه انشالله شاهد اطلاع رسانی افتتاح این مجموعه ورزشی باشیم و بتوانیم میزبانی مناسبی برای بازی های بین المللی ارائه دهيم.



انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • الحاق ۳۰ هکتار زمین به پیست اسکی آلوارس

برچسب‌ها

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌ونه منهای دو