افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 506
  • بازدید: 18
  • 1403/06/03 - 22:03:45

همزمان با هفته دولت برگزار شد؛

دیدار مسئولان سرعین با امام جمعه

دیدار مسئولان سرعین با امام جمعه

دیدار فرماندار و مسئولان سرعین با امام جمعه شهرستان به مناسبت هفته دولت

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، ظهر امروز همزمان با دومین روز از هفته دولت فرماندارسرعین به همراه مسئولین ادارات با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار امام جمعه شهرستان سرعین با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و تقدیر از فرماندار و مسئولین شهرستان بدلیل کارهای بزرگی که در این مدت انجام گرفته گفت: یاد شهیدان رجایی و باهنر که خدمت به مردم بزرگترین رسالت آنان بود، برای همیشه در دل و جان مردم نقش بسته است و منش و رفتار آنان باید الگوی دولتمردان باشد.


حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شیرعلیپور گفت: شهید رئیسی شهید شد و خدمات انجام شده ایشان هم در این سه سال شهید شدند چون ۳ سال برای یک دولت کم است خدمات دولت بعد از ۴ سال کم کم خود را نشان می دهد.


وی اظهار داشت: بعضی از دولتی ها فقط پیگیر بخشنامه ها هستن اجرا شود و گزارش بصورت عکس و فیلم به رده های بالاتر ارسال شود تفاوتی هم ندارد به نفع مردم باشد یا نه ولی بعضی ها هم هستند دلی و برای منفعت مردم خدمت می کنند.


در ادامه فرماندار سرعین با گرامیداشت هفته دولت گزارشی از اقدامات انجام گرفته را  ارائه و افزود: اراده‌ جدی در راستای خدمت به مردم عامل اصلی پیشرفت در روند کارها است و در این خصوص جديت در پیگیری و هماهنگی عوامل اجرایی و مساعدت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جهت تأمین منابع از محل اعتبارات ملی کمک شایانی در پیشرفت و توسعه شهرستان داشته و امید آن می‌رود که انشاالله من بعد نیز با همدلی و وفاق در جهت حل مشکلات مردم و عمران و آبادانی منطقه این روند بیش از پیش ادامه یابد.


انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • دیدار مسئولان سرعین با امام جمعه

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
سی به‌اضافه نه