افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اقتصادی
  • کد خبر: 517
  • بازدید: 24
  • 1403/06/05 - 06:34:59

همزمان با هفته دولت؛

شبکه آبرسانی چهار روستای سرعین افتتاح شد

شبکه آبرسانی چهار روستای سرعین افتتاح شد

طرح توسعه آبرسانی به چهار روستای شهرستان سرعین با هدف تامین آب سالم و پایدار ۹۵۹ خانوار در گرمیداشت هفته دولت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»،  آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی، توسعه و آبرسانی در روز شنبه ۳ شهریورماه ۱۴۰۳ به روستاهای کرده ده، لاطران، اسب مرز و ورگه سران شهرستان سرعین با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مسئولین شهرستان و اهالی روستاهای هم‌جوار افتتاح شد.

 معاون شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل در این آیین گفت: این پروژه با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریایی و با طول خط انتقال ۱۹/۳ کیلومتر است

 مسعود خیرجو توضیح داد: به روستاهای کرده ده، لاطران، اسب مرز و ورگه سران شهرستان سرعین ان‌شاءالله با اجرای شدن این پروژه آبرسانی از مشکلات کمبود آب آسوده‌خاطر خواهند شد.

وی تصریح کرد: محل تأمین آب این شبکه آبرسانی از چشمه پرت پرت تأمین شده و تعداد مخزن‌های ۳ باب و با جمع کل مخزن به ۴۱۰ مترمکعب می رشد.

 رستم‌زاده روحانی کرده ده افزود: تعداد خانوار این روستا ۹۵۹ نفر ثبت شده است؛ ولی در پیک‌های مسافرتی آمار این روستا و روستاهای هم‌جوار خیلی بالا است.

وی گفت: در جهت اجرای شدن این شبکه آبرسانی خدا بزرگ را شاکریم و از تمامی مسئولین و اهالی روستاهای کرده ده، لاطران، اسب مرز و ورگه سران شهرستان سرعین بابت تحمل سختی‌های اجرای این پروژه قدردان هستیم.

 

 انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • شبکه آبرسانی چهار روستای سرعین افتتاح شد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
شانزده به‌اضافه چهار