افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

دوشنبه 26 شهریور 1403
  • گروه: ورزشی
  • کد خبر: 518
  • بازدید: 17
  • 1403/06/05 - 09:22:08

سرپرست هیأت وزنه‌برداری استان اردبیل:

اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در سرعین تمدید شد

اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در سرعین تمدید شد

سرپرست هیأت وزنه‌برداری استان اردبیل گفت: اردوی تیم ملی وزنه‌برداری جوانان و نوجوانان که در شهرستان سرعین در حال برگزاری است تا آخر شهریورماه امسال تمدید شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، به نقل از سبلان ما حسن خوب صبح امروز در حاشیه بازدید از محل اردوی تیم ملی وزنه‌برداری جوانان و نوجوانان در سرعین اظهار داشت: با نظر رئیس فدراسیون وزنه‌برداری و مساعدت مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل و اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین، اردوی تیم ملی وزنه‌برداری جوانان و نوجوانان کشورمان تا آخر شهریورماه در سرعین تمدید شد.

 سرپرست هیأت وزنه‌برداری استان اردبیل افزود: سرپرست اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان از اردوی سرعین رضایت کامل دارد و از آمادگی وزنه‌برداران برای حضور در رقابت‌های برون‌مرزی خبر می‌دهد.

 وی با اشاره به آخرین وضعیت وزنه‌برداری استان اردبیل اظهار داشت: امیرحسین سپه و امیرحسین قربانی دو وزنه‌بردار اردبیلی در رده جوانان تا آخر شهریورماه به مسابقات جهانی اسپانیا اعزام می‌شوند.

 وی اضافه کرد: سالار خوب دیگر وزنه‌بردار اردبیلی در رده سنی نوجوانان مهرماه امسال به مسابقات آسیایی فیلیپین اعزام خواهد شد.

اردونشینان جوان و نوجوان وزنه‌برداری کشورمان که از خردادماه امسال در سرعین اردو زده‌اند، خود را برای رقابت‌های آسیایی فیلیپین و جهانی اسپانیا آماده می‌کنند.

انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در سرعین تمدید شد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وهشت منهای هشت