افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

دوشنبه 26 شهریور 1403

فرماندار شهرستان سرعین اعلام کرد:

افتتاح ۲۵ طرح عمرانی و گردشگری در سرعین

افتتاح ۲۵ طرح عمرانی و گردشگری در سرعین

فرماندار شهرستان سرعین گفت: ۲۵ طرح عمرانی و گردشگری در سرعین به بهره‌برداری رسیده است و همچنان توسعه روزافزون در شهرستان ادامه دارد.

 باقر باقرزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، گفت: هفته اول شهریورماه یادآور تلاش‌های مجاهدانه معلمان بزرگ ایمان و عمل، شهیدان رجایی و باهنر و نمادی است ماندگار از تجلی وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی که همواره اثرات آن ساری و جاری است.

 

 وی با اشاره به افتتاح ۲۵ طرح عمرانی و زیرساخت‌های شهری و گردشگری گفت: در دومین روز از هفته دولت ۲۵ طرح قابل افتتاح با اعتبار بالغ بر ۶۲۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید و پروژه‌های بزرگ و مهم دیگری نیز در شرف اتمام است که به یاری خدا در آینده نزدیک با افتتاح آنها چهره شهرستان سرعین از حیث وجود و ماندگاری گردشگر دگرگون خواهد شد.

 

 فرماندار شهرستان سرعین با اشاره به افتتاح شبکه آبرسانی توضیح داد: طرح توسعه آبرسانی به چهار روستای شهرستان سرعین باهدف تأمین آب سالم و پایدار ۹۵۹ خانوار در گرامیداشت هفته دولت با حضور مسئولان استانی و محلی به بهره‌برداری رسید.

 

 باقرزاده با اشاره به نخستین پل معلق سه‌طبقه کشور تصریح کرد: مجموعه گردشگری پل معلق «ورگه سران» سرعین در ۱۳ هکتار مساحت به طول ۱۶۰ متر، عرض ۲ متر و با ارتفاع ۱۰۰ متر نخستین پل ۳ طبقه با طراحی ترکیبی در دامنه زیبای سبلان است که با سرمایه‌گذاری اولیه بیش از ۲۵۰ میلیارد با حضور نخستین با حضور سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سرعین اردبیل افتتاح شد.

 

 وی از الحاق ۳۰ هکتار از اراضی ملی به مجموعه گردشگری پیست اسکی آلو ارس مهرگان خبر داد و گفت: با این الحاق علاوه بر توسعه گام دوم پیست، زمینه را برای بین‌المللی شدن پیست اسکی آلوارس فراهم می‌کند.

  

 فرماندار شهرستان در پایان سخنان خود گفت: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر خدمت شهید رجایی و شهید دکتر باهنر و شهید آیت‌الله رئیسی، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به‌تمامی دولتمردان و کارمندان شریف دولت و به‌ویژه همکاران خدوم و متعهد شهرستان سرعین تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امیدوارم بیش‌ازپیش در سایه خرد و همدلی و وفاق ملی در مسیر رشد و تعالی کشور عزیزمان گام برداریم.

 


انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • افتتاح ۲۵ طرح عمرانی و گردشگری در سرعین

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
یک به‌اضافه یک