افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

دوشنبه 26 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 520
  • بازدید: 17
  • 1403/06/06 - 07:12:54

امام‌جمعه شهرستان سرعین:

شهید رئیسی الگوی مدیریتی برای مسئولان است

شهید رئیسی الگوی مدیریتی برای مسئولان است

امام‌جمعه شهرستان سرعین گفت: دولت شهید رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود و شهید رئیسی الگوی مدیریتی برای دولت‌ها و مسئولان است.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد شیرعلیپور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، گفت: هفته دولت در ایران به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطرهٔ شهیدان محمدعلی رجایی (رئیس‌جمهور) و محمدجواد باهنر برگزار می‌شود. این دو شخصیت برجسته در تاریخ ۸ شهریور ۱۳۶۰ در پی انفجاری تروریستی در دفتر نخست‌وزیری به شهادت رسیدند. هفته دولت از ۲ شهریور آغاز شده و تا ۸ شهریور ادامه دارد.
 
 وی اظهار داشت: این هفته فرصتی است برای مرور دستاوردهای دولت جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از تلاش‌های مسئولان و کارمندان دولتی. در این ایام، پروژه‌های عمرانی و خدماتی در سراسر کشور افتتاح شده و مسئولان به ارائه گزارش‌هایی از عملکرد دولت می‌پردازند.
 
 امام‌جمعه شهرستان سرعین گفت: در هفته دولت، علاوه بر گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر، دولت و نهادهای مختلف دولتی تلاش می‌کنند تا با برگزاری برنامه‌ها و مراسم‌های گوناگون، کارآمدی و موفقیت‌های خود را در حوزه‌های مختلف به نمایش بگذارند. این برنامه‌ها شامل افتتاح پروژه‌های زیرساختی، عمرانی، خدماتی، صنعتی، کشاورزی و فرهنگی در سطح کشور است.
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیرعلیپور افزود: از دیگر اهداف این هفته، ارتباط مستقیم‌تر میان مردم و مسئولان است. در این راستا، بسیاری از مقامات دولتی به مناطق مختلف کشور سفرکرده و با مردم دیدار می‌کنند تا از نزدیک مشکلات و خواسته‌های آن‌ها را بشنوند.
 
 وی تصریح کرد: هفته دولت همچنین فرصتی برای ارزیابی و نقد عملکرد دولت است. از یک سو، مسئولان دولتی تلاش می‌کنند دستاوردهای خود را به مردم ارائه دهند و از سوی دیگر، کارشناسان، نمایندگان مجلس و نهادهای مدنی نیز نقدها و پیشنهادهای خود را برای بهبود عملکرد دولت ارائه می‌کنند.
 امام‌جمعه شهرستان سرعین گفت: از مسئولان مطالبه می‌شود در تمام طول سال به فکر و حل مشکلات مردم باشند مسئولان در کنار مردم باشند نه روبه روی آنها هر مسئولی می‌خواهد در کار خود موفق باشد شهید رئیسی و شهدای خدمت بهترین الگو هستند که می‌توانند از این شهدا در کارهای خود الگو بگیرند.
 
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیرعلیپور در پایان سخنان خود افزود: در مجموع، این هفته به‌عنوان یک نماد از پیوند میان مردم، دولت و شهیدان انقلاب اسلامی شناخته می‌شود و نقش مهمی در ایجاد فضای تعامل و همکاری میان نهادهای دولتی و جامعه ایفا می‌کند.
 

انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • شهید رئیسی الگوی مدیریتی برای مسئولان است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌ودو به‌اضافه پنج