افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

سرعین و مشگین‌‌شهر رکورددار تولید مسکن است

سرعین و مشگین‌‌شهر رکورددار تولید مسکن است

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: شهرهای مشگین‌شهر و سرعین رکورددار بیشترین و کمترین تولید مسکن در طرح نهضت ملی هستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، محبوب حیدری ظهر سه‌شنبه در مراسم بهره‌برداری از 60 واحد مسکن در شهرستان خلخال اظهار داشت: بیشترین تولید مسکن در شهرهای استان بعد از اردبیل، متعلق به مشگین‌شهر است که 2 هزار و 700 واحد مسکن در این شهرستان در مرحله اجرا است.

وی تصریح کرد: کمترین واحد احداثی در این طرح در شهر توریستی سرعین با 48 واحد مسکن در مرحله اجرا قرار گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه علاوه بر اردبیل، در 11 شهر استان ساخت مسکن با محوریت بنیاد مسکن و دیگر نهادهای انقلابی در حال انجام است، گفت: در مجموع در این شهرها بیش از پنج هزار و 500 واحد مسکن در مراحل اجرایی قرار گرفته که انتظار می‌رود تا 2 سال آینده این پروژه‌ها تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

حیدری افزود: ساخت مسکن در این شهرها با نظارت بنیاد مسکن انجام می‌شود و ما نسبت به تأمین زمین و واگذاری آن اقدامات مناسبی را آغاز کردیم تا در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت مشکلی از بابت ساخت و واگذاری واحدها نداشته باشیم.

وی به صنعتی‌سازی ساختمان در مشگین‌شهر به ظرفیت 2 هزار و 520 واحد اشاره کرد و ادامه داد: علاوه بر مشگین، در سایر شهرهای استان ساخت واحدهای مسکونی در حال اجرا است که در کوثر 438 واحد، گرمی 421 واحد، جعفرآباد بیله‌سوار 50 واحد، پارس‌‌آباد 632 واحد، نمین 204 واحد و شهر بیله‌سوار 240 واحد مسکن در حال اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به کیفیت اجرای این پروژه‌ها با نظارت دقیق بنیاد مسکن و مهندسان ناظر اشاره کرد و یادآور شد: تمام تلاش ما بر این است تا این واحدها با کیفیت و مطلوبیت اجرایی شده و مراحل تکمیل و بهره‌برداری آن را شاهد باشیم.

حیدری در ادامه خاطرنشان کرد: با تکمیل واحدها به تدریج مساکن در اختیار متقاضیان قرار گرفته تا مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی با گرامیداشت هفته دولت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و اضافه کرد: هفته دولت امسال با ایام پایانی ماه صفر تقارن معنوی پیدا کرده که قطعا تداوم فرهنگ ایثار و شهادت در احیای ارزش‌های دینی در راه انجام خدمت مخلصانه در نظام جمهوری اسلامی ایران مورد هدف و مد نظر قرار گرفته است.
انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • سرعین و مشگین‌‌شهر رکورددار تولید مسکن است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
نه به‌اضافه هفت