افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 526
  • بازدید: 14
  • 1403/06/08 - 06:54:42

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرعین:

روزانه بالای ۴۰۰ بیمار در سرعین ویزیت می‌شود

روزانه بالای ۴۰۰ بیمار در سرعین ویزیت می‌شود

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرعین گفت: در سرعین به دلیل توریستی بودن روزانه بالای ۴۰۰ بیمار در سرعین ویزیت می‌شود.

 سید فرهاد رئیسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیل «افق سرعین»، گفت: شهرستان سرعین به دلیل توریستی بودن و تردد مسافران زیاد روزانه در ۲۴ ساعت بالای ۴۰۰ نفر در این مرکز بهداشت پذیرش می‌شود.

 وی اظهار داشت: در شبکه بهداشت شهرستان سرعین بخش‌های پزشک عمومی، دندان‌پزشکی، متخصص کودک، متخصص زنان، رادیولوژی، آزمایشگاه، بهداشت خانواده، بهداشت محیط، کارشناس روان‌شناسی و کارشناس تغذیه در این مرکز طبق برنامه زمانی مشخصی فعال است.

 
رئیس شبکه بهداشت و درمان سرعین با اشاره به کمبودهای شهرستان گفت: به دلیل توریستی بودن سرعین یک مرکز با امکانات و کادر نیروی کم، ‌توان پذیرش در پیک و فصل مسافر را ندارد و بیشتر مراجعه‌کنندگان ساعت‌ها در صف منتظر می‌مانند از مسئولین کشوری و استانی درخواست داریم برای بیمارستان با امکانات و فضای مناسب برنامه‌ریزی داشته باشند تا بتوانیم به‌صورت مناسب در خدمت گردشگران و اهالی شهرستان باشیم.
 
 رئیسی اظهار داشت: در شهرستان سرعین ۸ پزشک عمومی در حال حاضر وجود دارد که ۱ مورد در ایردموسی و ۷ مورد در خود سرعین با برنامه‌ریزی‌های مشخص در حال ارائه خدمت هستند.
 
 وی توضیح داد: در زمان تعطیلات و پیک‌های مسافر بیشتر مراجعه‌کنندگان شبکه مسافران و گردشگران هستند که تقریباً تمامی بخش‌ها بیمار دارند؛ ولی بخش پزشک‌های عمومی نسبت به سایر بخش‌ها ویزیت بیشتر دارند.
 
 رئیس شبکه بهداشت و درمان سرعین در پایان سخنان خود افزود: سرعین واقع در ۲۵ کیلومتری غرب اردبیل در دامنه کوه چهارهزار و ۸۱۱ متری سبلان با داشتن ده‌ها استخر و چشمه آب‌معدنی سردوگرم، حمام‌های طبیعی، مناظر و چشم‌اندازهای زیبا، آب‌وهوای دلپذیر، هتل‌ها و مراکز تفریحی، پیست اسکی آلو ارس و سایر جاذبه‌ها به‌عنوان یک مجموعه سیاحتی نه‌تنها در استان اردبیل بلکه در ایران و حتی بعضی کشورهای جهان مطرح است و به همین دلیل باید از همه نظر به شهرستان توجه ویژه‌ای شود.
 

انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • روزانه بالای ۴۰۰ بیمار در سرعین ویزیت می‌شود

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
سه منهای شش