افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اقتصادی
  • کد خبر: 527
  • بازدید: 24
  • 1403/06/08 - 11:56:11

مؤسس داروخانه دکتر عزیزی شهرستان سرعین:

۴ داروخانه در سرعین فعال است

۴ داروخانه در سرعین فعال است

مؤسس داروخانه دکتر عزیزی شهرستان سرعین گفت: در شهرستان سرعین ۴ داروخانه فعال وجود دارد که دو مورد در خود سرعین و دو مورد دیگر در اردیموسی و الداشین فعال است

 فریبرز عزیزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، با اشاره به کمبودهای دارویی شهرستان گفت: سرعین جز معدود شهرستانی هست که کمبود دارو خیلی کمی دارد بیشتر داروهای پر مصرف از جمله آمپول‌ها که کمبود هستند در شهرستان موجود است فقط انسولین قلمی نو و میکس و اسپری‌های خارجی تنفسی کمبود است و مابقی کمبودها حالت اورژانسی و ضروری ندارد.
 
 وی در خصوص پرمصرف‌ترین داروها توضیح داد و گفت: بیشترین مصرف داروها در این فصل (تابستان) داروهای گوارشی هستند.
 
 مؤسس داروخانه دکتر عزیزی سرعین از بیماران در خصوص خرید و تهیه نسخه‌های دارویی خود خواست: حتماً اطلاعات مربوط به نسخه که شامل کد ملی و کد رهگیری است را به همراه داشته باشند و حتماً دقت داشته باشند ملاک قیمت‌ها روی جلد نیست. ملاک سایت وزارت بهداشت فاکتورهایی خرید است.
 
 عزیزی تصریح کرد: داروخانه‌هایی شهرستان از سال ۱۳۸۹ فعال بوده و در دورترین نقاط شهرستان ارائه خدمت می‌کنیم که شهر ایردموسی و الداشین جزء دورترین‌های شهرستان به‌حساب می‌آید.
 
وی اظهار داشت: از خصوصیات و ویژگی‌های خوب و مهم داروخانه‌های شهرستان می‌توان گفت که استفاده از نیروهای بومی، مشتری‌مداری، تهیه داروها و تحویل به مشتری در حداقل زمان و ارتباط کامل با بیماران است که سعی در حفظ و بهینه این موارد هستیم.
 
مؤسس داروخانه دکتر عزیزی شهرستان سرعین گفت: در شهرستان سرعین با اشتغال‌زایی برای ۱۸ نفر نیرو جزء کارآفرین‌های سرعین به‌حساب می‌آییم که به خداست خدا سعی در ارتقا این موارد هستیم.
 
 
 عزیزی در پایان سخنان خود افزود: از مسئولین استانی هم تقاضا دارم سهمیه‌های دارویی این شهرستان رو بیشتر در نظر بگیرند تا در پیک مسافر دچار کمبود نشیم همه مسئولین شاهد این مورد هستند که در سرعین در پیک مسافر تعداد مسافران و گردشگران بالا است و این مورد باعث مصرف بیشتر داروها می‌شود

انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • ۴ داروخانه در سرعین فعال است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
دو منهای شش