افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

دوشنبه 26 شهریور 1403
  • گروه: فرهنگی
  • کد خبر: 528
  • بازدید: 21
  • 1403/06/09 - 13:47:22

امام‌جمعه شهرستان سرعین:

هویت تفاوت بین ملت‌ها را مشخص می‌کند

هویت تفاوت بین ملت‌ها را مشخص می‌کند

امام‌جمعه شهرستان سرعین گفت: هویت تفاوت میان ملت ها و شخصیت ها را مشخص می کند و به همین دلیل مردمان ایران نباید هویت خود را گم کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد شیرعلیپور در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته که با حضور گسترده و پرشور آحاد مردم در مصلی نمازجمعه شهرستان سرعین برگزار شد، گفت: هویت یعنی تفاوت بین شخص‌ها و ملت‌ها را جدا می‌کند رهبر انقلاب فرمودند مردم ایران نباید هویت خود را گم کند اگر هویت خود را گم کنیم حتماً صدمه می‌بینیم.


وی اظهار داشت: هویت ایرانی دولایه است هم ملی و هم اسلامی است امروز بسیاری از پیج‌ها باستان‌گرایی و تقابل بین ایران اسلامی می‌خواهند در فضای مجازی ایجاد کنند.


امام‌جمعه شهرستان سرعین گفت: یکی از خدمات مهم انقلاب اسلامی حفظ هویت اسلامی است رژیم شاهنشاهی را از بین برد و هویت اسلام را حفظ کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیرعلیپور تصریح کرد: ایران شیعه خانه اهل‌بیت علیه‌السلام است به تبعیت از آقا امام رضا علیه‌السلام و شاگردان درجه یک ایشان باعث شد اسلام ناب ریشه‌دار شود و این هجرت مقدس باعث شد اسلام ناب محمدی حفظ شود و مقبره مطهر این حضرت باعث پایداری این هویت شد.


وی چندین ماه از جنایت و ظلم به غزه گذشته که ۴۰ هزار انسان بی‌گناه کشته شده است این دولت‌های سرسپرده غرب با تحت‌فشار دادن مسلمانان خیانت می‌کنند و دست‌های اینها به خون مظلومان غزه آغشته شده است و هر کسی عملی و قلمی در این جرم و جنایت شریک هستند از خیانتکاران هستند.


امام‌جمعه شهرستان سرعین گفت: در پایان سخنان خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به مشکلات برق شهرستان اظهار داشت: اداره برق و مسئولان در مورد مشکلات برق و خاموشی شهرستان برنامه‌ریزهای لازم را انجام دهند تا کسبه، مسافران و بازاریان شهرستان کمتر اذیت شوند.

انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • هویت تفاوت بین ملت‌ها را مشخص می‌کند

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
نوزده به‌اضافه پنج