افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

دوشنبه 26 شهریور 1403
  • گروه: اقتصادی
  • کد خبر: 529
  • بازدید: 30
  • 1403/06/09 - 22:25:09

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سرعین اعلام کرد:

اجرای طرح هادی در 4 روستای سرعین

اجرای طرح هادی در 4 روستای سرعین

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سرعین گفت: به مناسب هفته دولت طرح هادی در ۴ روستای شهرستان سرعین اجرا شد.

عبدالرضا بهجتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، گفت: در ۴ روستای شهرستان طرح هادی زیر سازی و آسفالت‌ریزی به مساحت ۲۳ هزار مترمربع و با اعتبار بالغ بر ۱۹۱ هزار میلیون ریال اجرا شد.

 
وی توضیح داد: طرح هادی طرحی است که در آن چگونگی استفاده از زمین‌های شهری برای عملکردهای مختلف مانند مسکونی، تجاری، کشاورزی، تأسیسات، تجهیزات و نیازمندی‌های عمومی مشخص می‌شود. به‌طورکلی هدف از این طرح ساماندهی و اصلاح بافت موجود شهر یا روستا است. در واقع در این طرح مشخص می‌شود که گسترش شهر به چه صورت و میزانی خواهد بود.

 
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سرعین گفت: در روستای اسب مرز در جهت اجرای طرح هادی به مساحت ۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع و با اعتبار بالغ بر ۵۱ هزار میلیون ریال زیر سازی و آسفالت‌ریزی شد.

 
بهجتی افزود: در روستای کرده ده در جهت اجرای طرح هادی به مساحت ۷ هزار مترمربع و با اعتبار بالغ بر ۵۶ هزار میلیون ریال زیر سازی و آسفالت‌ریزی شد.

 
وی تصریح کرد: در روستای اوجور در جهت اجرای طرح هادی به مساحت ۷ هزار مترمربع و با اعتبار بالغ بر ۵۶ هزار میلیون ریال زیر سازی و آسفالت‌ریزی شد.

 
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سرعین گفت: در روستای اسب مرز در جهت اجرای طرح هادی به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع و با اعتبار بالغ بر ۲۸ هزار میلیون ریال زیر سازی و آسفالت‌ریزی شد.

 
بهجتی در پایان سخنان خود گفت: شهرستان سرعین به دلیل توریستی بودن و ورود مسافران و گردشگران زیاد به این شهرستان نیاز است به روستاهای این شهرستان توجه‌های ویژه‌ای شود هرچقدر در جهت رونق و توسعه روستاهای این شهرستان قدم برداشته شود باعث رونق اقتصادی اهالی و ماندگاری بیشتر مسافران در این شهرستان می‌شود.


انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • اجرای طرح هادی در 4 روستای سرعین

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
نه به‌اضافه یک