افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

دوشنبه 26 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 539
  • بازدید: 14
  • 1403/06/13 - 13:13:26

رئیس بانک سپه شهرستان سرعین اعلام کرد:

پرداخت بالای 80 هزار میلیارد ریال وام ازدواج

پرداخت بالای 80 هزار میلیارد ریال وام ازدواج

رئیس بانک سپه شهرستان سرعین گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران 81 میلیاردو 800 میلیون ریال در سال 1402 وام ازدواج در بانک سپه شهرستان سرعین پرداخت شده است.

اکبر نوروزی نیارق در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»،  گفت: در سال 1402 در شهرستان سرعین به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران 81 میلیاردو 800 میلیون ریال در سال 1402 وام ازدواج در بانک سپه شهرستان سرعین پرداخت شده است.


وی افزود: بانک سپه نخستین و بزرگترین بانک ایرانی است که اکنون سهام آن به‌طور کامل در اختیار دولت است و از سال ۱۳۷۲ در شهرستان سرعین شعبه بانک سپه افتتاح شده است و اکنون بانک سپه با نزدیک به یک قرن تجربه به عنوان یکی از مهمترین نهادهای مالی و اقتصادی کشور توانسته با جذب سرمایه های سرگردان جامعه و سوق دادن آن به سمت فعالیتهای مولد اقتصادی در جهت تحقق اهداف اقتصادی کلان کشور مشارکتی مؤثر و مطلوب داشته باشد.

رئیس بانک سپه شهرستان سرعین گفت:  از اهم فعالیتهای بانک سپه در عرصه بین المللی می توان به خدماتی از قبیل افتتاح انواع حسابهای سپرده، انجام امور حوالجات ارزی، گشایش اعتبار اسنادی، ابلاغ اعتبارات اسنادی، پوشش اعتبارات اسنادی، تأیید اعتبارات اسنادی، صدور ضمانتنامه ارزی و غیره اشاره کرد.


نوروزی از درخواست کنندگان وام خواست: در جهت راحتی اجرایی فرایند صدور و پرداخت وام های مراجعه کنندگان حتما از درستی اطلاعات خود اطمینان داشته باشید که مهمترین مورد ضامن است که خیلی از مراجعه کنندگان در ضامن به مشکل میخورند جهت رفع این مشکل حتما وام گیرندگان از شرایط ضامن خود اطمینان حاصل کرده و با مدارک کامل به بانک مراجعه کنند.


وی در پایان سخنان خود گفت: با توجه به اثرگذاری این تسهیلات در تسهیل ازدواج و فرزندآوری برای خانواده‌ها، لازم است بانک‌ها نسبت به سرعت‌بخشی به پرداخت وام‌ ازدواج تلاش بیشتری کنند.

انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • پرداخت بالای 80 هزار میلیارد ریال وام ازدواج

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وپنج به‌اضافه هشت