افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

دوشنبه 26 شهریور 1403

فعال حوزه صنعت چاپ شهرستان سرعین:

برندسازی فرایند گسترده‌ای دارد

برندسازی فرایند گسترده‌ای دارد

فعال حوزه صنعت چاپ در سرعین گفت: برندسازی فرایند گسترده‌ای است که نیاز به هزینه و زمان زیادی دارد و مهم‌ترین ابزار برندسازی استفاده از چاپ است.

 میثم زارعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»،  گفت: برندسازی فرایند گسترده‌ای است که از همه ابزار و وسایل به‌روز دنیا برای رسیدن به هدف خود استفاده می‌کند. یکی از این ابزارها که رسانه بسیار قوی محسوب می‌شود انواع چاپ‌ها است.
 
 وی افزود: حتماً برای شما هم اتفاق افتاده است که به‌واسطه خواندن کتابی با نویسنده آن کتاب آشنایی پیدا کرده و در صورت رضایت از مطالب کتاب و مفید دانستن آن مطالب، در مورد کتاب و همچنین آن نویسنده با اطرافیان خود گفتگو کرده و یا کتاب موردنظر را به آن‌ها پیشنهاد داده‌اید. همین اتفاق ساده که در اثر چاپ کتاب اتفاق می‌افتد، ممکن است باعث افزایش شمار چاپ کتاب شده که این امر ایجاد برند شخصی می‌شود.
 
 این فعال حوزه صنعت چاپ در سرعین گفت: باتوجه‌به اقلام و دستگاه‌های استفاده شده در صنعت چاپ شرایط کار یکم مشکل شده است مورد اول اینکه هزینه دستگاه‌ها این صنعت گران‌قیمت است و مورد دوم اقلام مصرفی باکیفیت در بازار بسیار کم است و باتوجه‌به این موارد و هزینه‌های بالا منبع درآمد خیلی کمی دارد.
 
 زارعی اظهار داشت: یکی دیگر از مشکلات ما در شهرستان سرعین در این حوزه نبود نیروی کار و یا متخصص است اگر مسئولین در جهت حمایت از ما اقداماتی کمکی تسهیلاتی و یا مکان آموزشی در نظر گرفته شود می‌توانیم نیروی کار مناسب برای صنعت چاپ آموزش و وارد کار کنیم.
 
 وی افزود: شهرستان سرعین به دلیل توریستی بودن اجاره‌بهای زیادی دارد و باتوجه‌به اجاره‌ای بودن بیشتر فعالان صنعت چاپ و درآمد کم این کار در پرداخت اجاره دفتر به مشکل برخورد می‌کنند.
  

انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • برندسازی فرایند گسترده‌ای دارد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
نوزده به‌اضافه دو