افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

دوشنبه 26 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 547
  • بازدید: 18
  • 1403/06/16 - 14:36:58

نمازجمعه شهرستان سرعین:

یادآوری مؤمن را سود می‌بخشد

یادآوری مؤمن را سود می‌بخشد

امام جمعه شهرستان سرعین گفت: خداوند می فرماید ای پیامبر یادآوری کن که یادآوری مؤمن را سود می‌بخشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد شیرعلیپور در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته که با حضور گسترده و پرشور آحاد مردم در مصلی نمازجمعه شهرستان سرعین برگزار شد، گفت: خداوند می فرماید ای پیامبر یادآوری کن که یادآوری مؤمن را سود می‌بخشد.

وی ضمن تشکر از تمامی ادارات و شخصیت ها افزود: ماه محرم و صفر تمام شد تمام مراسمات و عزاداری ها با کمی ها و کاستی هایش انجام شد که انشالله خداوند قبول کند.

امام جمعه شهرستان سرعین گفت: روزهای که در ایام عاشورا تاسوعای یا سایر روزهای ماه محرم این روزها را تعطیل می کنندعلتش این است تا هم به عبادت ها برسد و هم با سبک زندگی حسینی، عاشورای اشنا شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شیرعلیپور مطرح کرد: در ایام ماه محرم و صفر باید میهمان نوازی خود را نشان دهیم و با پذیرای و میهمان نوازی مکتب حسینی را باید برای مسافران نشان دهیم در این ایام مسافران در بیشتر مراسمات حضور فعالی دارند و نباید میدان را از دست مؤمن خارج کنیم.

وی مطرح کرد: خداوند نعمت های بیکرانی را برای این منطقه ارزانی داشته و ما باید از این فرصت استفاده کنیم هم دنیا و هم آخرت خود را اباد کنیم.

امام جمعه شهرستان سرعین تصریح کرد: یکی دو سال کرونا آمد داد همه در آمد و از نبود مسافر گلایه کردند خداوند با یک مگس نمرود را به زمین زد انسان باید متوجه قدرت خدا باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شیرعلیپور توضیح داد: باید بهترین مراسمات و میهمان نوازی در سرعین اجرا شود با عنایت خداوند اینهمه ثروت و نعمت به این شهرستان داده شده و  باید از این فرصت به بهترین  شکل استفاده کنیم 


وی با اشاره به سرویس بهداشتی و امکانات رفاهی گفت: نبود سرویس بهداشتی، نمازخانه  و سایر امکانات رفاهی که باید مورد توجه ویژه مسئولین و دست اندرکاران شهرستانی باشد تا موانع های موجود در شهرستان حل شود تا از این بهتر پذیرای میهمان و مسافران‌ شهرستان باشیم.


انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • یادآوری مؤمن را سود می‌بخشد

برچسب‌ها

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وچهار منهای هشت