افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 550
  • بازدید: 13
  • 1403/06/18 - 09:38:27

فرماندار شهرستان سرعین:

سرعین از مسافر تکمیل شد

سرعین از مسافر تکمیل شد

فرماندار شهرستان سرعین گفت: سرعین از مسافر تکمیل شد و در این ایام ۱۰۰ درصد هتل ها، خانه های اقامتی اشغال بوده است.

 باقر باقرزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، با بیان اینکه در روزهای اخیر به گستره شهر سرعین مسافر وارد شهر شده بود، خاطرنشان کرد: از روزهای قبل برنامه ریزی برای نظارتهای لازم در شهر شروع شده بود تا در تامین مایحتاج اولیه مسافران مشکلی در شهر وجود نداشته باشد.
وی در راستای جبران کمبود نان مصرفی، تأمین و توزیع نان لواش بسته بندی در شهر سرعین افزود: با توجه به حضور کم سابقه گردشگران طی روزهای اخیر در شهرستان سرعین و در راستای جبران کمبود نان مصرفی این عزیزان، طبق هماهنگی‌های لازم با معاونت بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان، ۱۰۰۰ بسته نان لواش در خارج از شهرستان تأمین و به نرخ دولتی در سطح شهر سرعین توزیع شد.

فرماندار شهرستان سرعین مطرح کرد: با افزایش مکان ها و جاذبه های گردشگری در شهرستان به ماندگاری و افزایش مسافران ختم می شود که حدود 20 درصد نسبت به سال های گذشته به افزایش مسافران منجر شده است.

باقرباقرزاده افزود: پل معلق ورگه سران با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که با استقبال کمر نظیری روبرو شد با اجرای این پل هم به ماندگاری مسافر در شهرستان و هم به اقتصاد معیشتی روستاهای هم جوار کمک می شود.

وی افزود: این پل معلق یکی از مناطق بسیار مناسب گردشگری بوده که در شهر سرعین قرار گرفته است و هر مسافری که برای سرعین سفر کرده لازمه از این پل دیدن کند چرا که یک پل به‌خصوص بوده و هم از لحاظ موقعیت و هم زیبایی، یک افتخار برای مردم این منطقه است.

فرماندار شهرستان افزود: در تلاش هستیم با افزایش مکان های گردشگری و تفریحی برای رفاه مسافران و گردشگران قدم های مثبتی برداشته شود تا هم رفاه و آسایش مسافران تامین شود و هم به درآمد و رشد اقتصادی منطقه کمک کننده باشد.

انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • سرعین از مسافر تکمیل شد

برچسب‌ها

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هشت به‌اضافه یک