افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 555
  • بازدید: 20
  • 1403/06/19 - 09:05:44

فرماندار شهرستان سرعین اعلام کرد:

حضور بالای یک میلیون گردشگر در سرعین

حضور بالای یک میلیون گردشگر در سرعین

فرماندار شهرستان سرعین گفت: در تعطیلات چند روز اخیر حدود ۱ میلیون و ۳۴۰ هزار گردشگر در شهر توریستی سرعین حضور داشتند.

 باقر باقرزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، گفت: به لحاظ مدرن‌سازی آب‌درمانی‌ها و افتتاح چندین مجتمع اقامتی هتل و هتل‌آپارتمان به‌ویژه پل مجتمع گردشگری دربند سرعین حضور گردشگران با افزایش چشمگیری مواجه بود.

وی افزود: مجموعه گردشگری پل معلق ورگه‌سران سرعین در ۱۳ هکتار مساحت به طول ۱۶۰ متر، عرض ۲ متر و با ارتفاع ۱۰۰ متر نخستین پل ۳ طبقه با طراحی ترکیبی در دامنه زیبای سبلان است که با سرمایه‌گذاری اولیه بیش از ۲۵۰ میلیارد تومانی اجرا شده است.
 
 فرماندار سرعین مطرح کرد: باتوجه‌به اینکه سه مجتمع موج‌های آبی و هتل‌های ۵ ستاره در حال احداث و تکمیل‌شدن هست انتظار می‌رود موج حضور گردشگران در سال‌های آتی رشد مضاعفی داشته باشد.
 
 باقرزاده تصریح کرد: در راستای افزایش مدت ماندگاری و تلاش برای جلب رضایت‌مندی گردشگران گرامی تمهیدات لازم در خصوص توسعه پایدار زیر ساخت‌های گردشگری بایستی اتخاذ گردد که ضمن تشکر از زحمات استاندار استان اردبیل، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی که برنامه‌ریزی‌های مناسب برای این امر اندیشیده‌اند که امید است به لحاظ ضرورت، اجرای این طرح‌ها در اولویت قرار گیرد
 
 وی با بیان اینکه در روزهای اخیر به گستره شهر سرعین مسافر وارد شهر شده بود، خاطرنشان کرد: از روزهای قبل برنامه‌ریزی برای نظارت‌های لازم در شهر شروع شده بود تا در تأمین مایحتاج اولیه مسافران مشکلی در شهر وجود نداشته باشد.
 
 فرماندار سرعین مطرح کرد: با افزایش مکان‌ها و جاذبه‌های گردشگری در شهرستان به ماندگاری و افزایش مسافران ختم می‌شود که حدود ۲۰ درصد نسبت به سال‌های گذشته به افزایش مسافران منجر شده است.
 
 
 باقرزاده افزود: در تلاش هستیم با افزایش مکان‌های گردشگری و تفریحی برای رفاه مسافران و گردشگران قدم‌های مثبتی برداشته شود تا هم رفاه و آسایش مسافران تأمین شود و هم به درآمد و رشد اقتصادی منطقه کمک‌کننده باشد.
 

انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • حضور بالای یک میلیون گردشگر در سرعین

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌ونه به‌اضافه چهار