افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اقتصادی
  • کد خبر: 561
  • بازدید: 13
  • 1403/06/20 - 22:37:21

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه:

طرح‌های سرمایه‌گذاری گردشگری با مشارکت اوقاف

طرح‌های سرمایه‌گذاری گردشگری با مشارکت اوقاف

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، گفت: اوقاف و امور خیریه قصد مشارکت در توسعه طرح‌های گردشگری و کارآفرینی در حوزه‌های متعدد را دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، به نقل از خبرگزاری تسنیم حجت‌الاسلام سید مهدی خاموشی عصر امروز در جریان بازدید از پل معلق سه طبقه ورگه‌سران سرعین، اظهار داشت: حلول ماه ربیع‌الاول و همچنین قبولی عزاداری‌ها در ماه محرم و صفر را برای هموطنان به ویژه هم استانی‌های اردبیلی آرزومندیم و امیدواریم این استان جایگاه ممتاز و شاخص خود را در عشق و ارادت به اهل بیت مورد صیانت قرار دهد.


وی به حضور گرم عزاداران اربعین حسینی از استان اردبیل در کربلای معلی اشاره کرد و گفت: بازدیدی که از موکب‌ها و ارائه‌کنندگان خدمات به زائران استان اردبیل داشتیم، شرایط آنها را مطلوب دیدیم و انتظار می‌رود در سال‌های آینده گستردگی خدمات‌رسانی به زائران استان اردبیل در یک مکان مناسب و مستقل شکل بگیرد.


رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه به افتتاح پل معلق سه طبقه‌ای در سرعین اشاره کرد و افزود: اوقاف و امور خیریه سهم 20 درصدی در اجرای این پروژه گردشگری دارد و تلاش ما بر این است تا به سرمایه‌گذار اصلی این طرح گردشگری کمک کنیم تا بستر و زمینه بهره‌برداری مناسب از امکانات و طرح‌های زیربنایی را فراهم کند.


خاموشی به سازه منحصر به فرد این پل معلق اشاره کرد و ادامه داد: با مهندسی پیچیده پل معلق سه طبقه‌ای سرعین اجرایی شده که در ارتفاع بالا شاهد معلق بودن این پل هستیم که کاملا با حفظ استانداردهای لازم و ایمنی مناسب اجرایی و عملیاتی شده است.


وی استقبال گردشگران را از این مجموعه گردشگری بی‌نظیر توصیف کرد و یادآور شد: طرح‌های توسعه‌ای این پل در حال طراحی و اجرا است و امیدواریم با همراهی سرمایه‌گذار زیرساخت‌های مهم و اساسی در این طرح گردشگری نظیر پارکینگ، راه دسترسی مناسب و مراکز خرید و بازی‌های مهیج فراهم آمده تا امکان گستردگی حضور گردشگران را در این منطقه شاهد باشیم.


رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه به گلایه حاضران این پل و گردشگران از نرخ بالای بلیت بازدید از این پل اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود شرایط مطلوب در فصل گردشگری فراهم آید که در این زمینه سرمایه‌گذار قرار شد یک بازنگری در نرخ بر اساس مؤلفه‌های مختلف انجام دهد.


خاموشی از آمادگی اوقاف و امور خیریه برای مشارکت در اجرای طرح‌های گردشگری، صنعتی و تولیدی بخش کشاورزی خبر داد و تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا بر اساس این سرمایه‌گذاری‌ها بتوانیم به تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری به شکل کامل عمل کنیم.


انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • طرح‌های سرمایه‌گذاری گردشگری با مشارکت اوقاف

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
دوازده به‌اضافه دو