افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 565
  • بازدید: 11
  • 1403/06/21 - 11:37:24

رئیس نمایندگی حفاظت محیط‌زیست سرعین:

محل جدید دفن نخاله‌های ساختمانی بررسی شد

محل جدید دفن نخاله‌های ساختمانی بررسی شد

رئیس نمایندگی حفاظت محیط‌زیست سرعین گفت: بازدید مشترک جهت بررسی و تأیید محل پیشنهادی جدید برای دفن نخاله‌های ساختمانی انجام شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، المیرا فرخی گفت: پیرو جلسهٔ کارگروه مدیریت پسماند شهرستان که به دبیری حفاظت محیط‌زیست سرعین برگزار شد، توسط معاونت فرمانداری مصوب شد که بازدیدی مشترک توسط ادارات فرمانداری، حفاظت محیط‌زیست، شهرداری، بخشداری مرکزی، راهداری و شهرداری سرعین از محل پیشنهادی دفن نخاله‌های ساختمانی صورت پذیرد. در این جلسه محرم حقیقی (معاون فرماندار شهرستان سرعین) با بیان جایگاه ویژه سرعین در بحث گردشگری، مدیریت پسماند و نخاله را یکی از اولویت‌های اساسی شهرستان دانسته و بر لزوم ساماندهی نخاله‌های ساختمانی تأکید کرد.

 وی با اشاره به لزوم مکان‌یابی جدید جهت محل دفن نخاله‌های ساختمانی اظهار داشت: این مهم را جزو اولویت‌های مدیریت پسماند در سطح شهرستان سرعین که دارای آمار بالای ساخت‌وساز است باید در اولویت قرار گیرد.

 رئیس نمایندگی حفاظت محیط‌زیست سرعین تصریح کرد: پس از بررسی محل پیشنهادی جهت دفن نخاله‌های ساختمانی، راه دسترسی و موارد مطروحهٔ دیگر، محل پیشنهادی تأیید و جهت انجام مقدمات انتقال و اطلاع‌رسانی در دستور کار قرار گرفت.

 فرخی در پایان سخنان خود گفت: از مصوبات دیگر این کارگروه، گارد ریل‌گذاری اداره راهداری در مسیر جاده سرعین به سمت سه‌راهی جهت جلوگیری از دپوی نخاله است که این مهم نیز طی بازدید مشترک بررسی و مقدمات هر چه سریع‌تر اجرایی‌شدن آن انجام گرفت.


انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • محل جدید دفن نخاله‌های ساختمانی بررسی شد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
سی منهای ده