افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

یادداشت؛

ثبات قابل ستایش

ثبات قابل ستایش

امام جمعه شهرستان سرعین طی یادداشتی گفت: چند روز از سانحه تلخ شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان می‌گذرد و چندین اجتماع میلیونی در نقاط مختلف کشور برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، محمد شیرعلی پور طی یادداشتی به موضوع سانحه تلخ شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان پرداخت که جزئیات آن به شرح ذیل است.

چند روز از سانحه تلخ شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان می‌گذرد و چندین اجتماع میلیونی در نقاط مختلف کشور برگزار شده است؛ حضوری که موجب همدلی میان مردم شده است و قطعا در ایجاد تقویت، همبستگی و کاهش شکاف‌ها تأثیرگذار خواهد بود و ان‌شاءالله زمینه برگزاری انتخابی حداکثری را فراهم خواهد کرد.


اما در کنار این ثمرات خون شهدا، ثبات و امنیت ملی ایران بیش از هر چیزی در چشم دوست و دشمن برجسته بود و ثابت شد که امنیت ملی ایران از نظر نظامی و سیاسی و وفاق داخلی در وضع مناسبی است و در فقدان هم‌زمان رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه و پایان یافتن دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی کشورمان، به برکت وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی، کسی نگران ثبات و امنیت کشور نیست و بنگاه‌های اقتصادی نیز دچار آسیب و تزلزل نشدند؛ همچنانکه روند نزولی ارز که قبل از این حادثه ناگوار شروع شده بود، ادامه داشت.


در این میان اما اپوزیسیون ورشکسته که همیشه در کمین جمهوری اسلامی نشسته اند تا از تلاطم‌های آن، نمدی برای خود ببافد، امروز از انقلاب کارتونی خود در اغتشاشات ۱۴۰۱، نسخه رقص برای زنان می پیچند و اوج کنشگری این ویرانی‌طلبان، رقص در خیابان و تشویق به انتشار تصاویر برهنه در شبکه‌های اجتماعی رسیده است و با برهنگی و لودگی، قصد براندازی نظامی اصیل و ریشه‌دار با مردمانی فهمیم و تأثیرگذار در معادلات منطقه‌ای را دارند.


موضوعی که بیش از هر چیز سطح توانایی، سواد و عمیق بودن مخالفان جمهوری اسلامی را زیر سوال می‌برد و ثابت می‌کند که اپوزیسیون و مظاهر مدنی و سیاسی آن فاقد هرگونه جایگزینی در ساحت‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی جمهوری اسلامی است و تنها تأثیر آنان در بخشی از مردم که در اغتشاشات ۱۴۰۱ نیز شاهد آن بودیم، ایجاد آشوب روانی بین مردم و کشاندن آنان به وادی پوچ است که تبدیل به طنز و کمدی شده است.


انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • ثبات قابل ستایش

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
نوزده به‌اضافه پنج