افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 578
  • بازدید: 13
  • 1403/06/28 - 07:12:09

فرمانده سپاه شهرستان سرعین:

اجرای ۳۰ برنامه هفته دفاع مقدس در سرعین

اجرای ۳۰ برنامه هفته دفاع مقدس در سرعین

فرمانده سپاه شهرستان سرعین گفت: هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس بیش از ۳۰ عنوان برنامه‌محوری در شهرستان سرعین اجرا می‌شود.

شاپور حسن‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، بیان اینکه مردم ایران در دوران دفاع مقدس بدون حمایت هیچ کشوری در مقابل تهاجم دشمنان ایستادگی کردند و مدال افتخار به گردن آویختند، اظهار داشت: شاید در ظاهر دفاع مقدس به پایان رسیده باشد، اما دفاع در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب باقدرت و قوت ادامه دارد.
 
 وی با تأکید بر تغییر تاکتیک و ماهیت دشمنان جمهوری اسلامی با رویکرد جنگ ترکیبی و شناختی اظهار کرد: ملت ایران، ملتی بیدار، هوشیار و با استقامت است که در برابر همه توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان با تبعیت از روشنگری‌های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب ایستادگی کرده است.
 
 فرمانده سپاه سرعین خاطرنشان کرد: پس از گذشت چهار دهه از عمر بابرکت نظام اسلامی، این انقلاب هر روز بالنده‌تر و مقاوم‌تر در تمامی عرصه‌های نظامی، علمی، پزشکی و غیره ظهور می‌کند.
 
 حسن‌زاده موفقیت‌های نظام اسلامی را مرهون خون پاک هزاران شهید ۸ سال دفاع مقدس قلمداد کرد و در ادامه افزود: همه ما امروز وظیفه داریم با تمام جان از میراث گران‌بهای این شهدا حراست و پاسداری کنیم و جهت حفظ و اعتلای دستاوردهای این نظام لحظه‌ای غفلت و درنگ نکنیم.
 
 وی ضمن ابراز خرسندی از رویش‌های انقلاب در بین جوانان مؤمن انقلابی، تأکید کرد: خروش جوانان انقلابی برای دفاع از حریم آل الله این موضوع را اثبات کرده است که ازاین‌پس نیز همین جوانان بسیجی و ولایی انقلاب را تنها نخواهند گذاشت.
 
 فرمانده سپاه سرعین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک هفته وحدت و میلاد حضرت محمد (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) به برنامه‌های شاخص این هفته با شعار «در راه فتح قله‌ایم» اشاره کرد و گفت: امسال نیز برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس را با اجرای بیش از ۳۰ عنوان برنامه‌محوری در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج سطح مساجد و ادارات شهرستان پرشورتر از گذشته برگزار می‌شود.
 
 
 حسن‌زاده توضیح داد: در اولین روز از هفته دفاع مقدس که روز مبارک میلاد حضرت محمد (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) جشن بزرگ میلاد در سالن صدف سرعین با سخنرانی حجت‌الاسلام شیر علیپور امام‌جمعه محبوب شهرستان برگزار خواهد شد. همچنین شرکت گروهان نمونه از بسیجیان در رژه استان و همچنین برگزاری رژه خودرویی از برنامه‌های دیگری که در این روز برگزار خواهد.
 
 به گزارش خبرنگار افق، غبارروبی مزار مطهر شهدا، برگزاری یادواره شهدا و آبروی محله و یادواره شهدای خانگی، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری اردوهای جهادی باهدف محرومیت‌زدایی، ویزیت رایگان پزشکی، برگزاری میز خدمت، برگزاری اختتامیه اردوهای جهادی هجرت، اختتامیه طرح نوجوانه های صالحین، نواختن زنگ مهر مدارس، اعزام روایان دفاع مقدس به مدارس، برگزاری کارگاه‌های مهارت زندگی، برپایی نشست‌های بصیرتی و روشنگری با محوریت جهاد تبیین، برپایی مسابقات فرهنگی هنری، ورزشی، رزمایش کمک‌های مؤمنانه با اهدای بسته لوازم‌تحریر برای دانش‌آموزان نیازمند، نشست تحکیم بنیان خانواده و گردهمایی بزرگ پیش‌کسوتان و رزمندگان دفاع مقدس دیدار با امام‌جمعه محبوب شهرستان، و افتتاح نمایشگاه طرح اسوه، از برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس سرعین است.

انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • اجرای ۳۰ برنامه هفته دفاع مقدس در سرعین

برچسب‌ها

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هفت به‌اضافه نه