افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

جمعه 30 شهریور 1403
  • گروه: فرهنگی
  • کد خبر: 584
  • بازدید: 6
  • 1403/06/29 - 21:02:51

همزمان با هفته وحدت؛

به نیت ۱۴ معصوم ۱۴ مدرسه می‌سازم

به نیت ۱۴ معصوم ۱۴ مدرسه می‌سازم

خیر مدرسه‌ساز شهرستان سرعین گفت: به نیت ۱۴ معصوم ۱۴ مدرسه برای شهرستان سرعین و دانش آموزان می‌سازم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»،  امام‌جمعه سرعین در آیین افتتاح مدرسه ۳ کلاسه مرحوم سرخوش مهدی‌زاده ۲ روستای اوجور ضمن تشکر از خیرین گفت: کارهای عام‌المنفعه‌ای که انسان در دنیا انجام می‌دهد از جمله ساختن مدرسه، مسجد، راه، و ی سایر موارد صدقات جاری این کارهای خیر بعد مرگش هم ثواب دارد و ثواب‌های کارهای خوب انجام داده شده در پرونده آن شخص نوشته می‌شود.
 
 حجت‌الاسلام محمد شیرعلیپور توضیح داد: باید بکوشیم برای آخرت خود کارهای نیک و صدقات جاری قرار دهیم و حواسمان جمع باشد که بعضی کارها و مواردی از انسان سر می‌زند که بعد از مرگش هم گناه به پرونده خود اضافه می‌کند برای مثال بهتر فرزند خوب برای پدر مادر خود ثواب جمع می‌کند؛ ولی فرزند ناخلف برای پدر و مادر خود گناه جمع‌آوری می‌کند.
 
 فرماندار شهرستان سرعین تأکید کرد: مدرسه‌سازی میراثی ماندگار برای اعتلای تعلیم‌وتربیت و پشتوانه اجتماعی برای علم‌آموزی است و کار خیرخواهانه خیرین مدرسه‌ساز باقیات‌صالحات و ماندگار است.
 
 باقر باقرزاده مطرح کرد: ان‌شاءالله با همراهی خیرین و مسئولین شهرستانی و استانی اقدامات لازم را برای توسعه و رونق مدرسه‌های شهرستان سرعین انجام خواهیم داد.
  
 رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان سرعین گفت: در سطح شهرستان سرعین هیچ‌گونه مدرسه و کلاس کانکسی وجود ندارد که امروزه برای ما افتخار است
 
 سجاد گلی اظهار داشت: با افتتاح مدرسه ۳ کلاسه مرحوم سرخوش مهدی‌زاده وظایف و مسئولیت آموزش‌وپرورش سرعین افزایش می‌یابد که باید بیشتر در امر تعلیم‌وتربیت تلاش‌های خود را مضاعف کنیم.
 
 معاون فنی اداره کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل ضمن تشکر از حضور مسئولین، خیرین شهرستانی و اهالی روستا گفت: با احداث این مدرسه به همت خیرین توسط آقای مهدی‌زاده با متراژ ۱۴۰ متر زیر بنا اجرا شد که ۹ میلیون هم برای محوطه این مدرسه هزینه شده است.
 
 جلیل فتحی افزود: خیرین باعث افتخار استان هستند که این مورد رو خیرین استانی و شهرستانی در تمام کارهای انجام شده خودشان ثبت کرده‌اند و اگر خیرین نبود در بیشتر موارد به مشکل برمی‌خوردیم.
 
 مهدی‌زاده خیر مدرسه‌ساز شهرستان گفت: به نیت ۱۴ معصوم ۱۴ مدرسه به یادبود پدر و مادرم در شهرستان سرعین ساخته و تقدیم دانش‌آموزان شهرستان سرعین و روستاهای تابعه می‌شود.
 

انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • به نیت ۱۴ معصوم ۱۴ مدرسه می‌سازم

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وهشت به‌اضافه ده