افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

جمعه 30 شهریور 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 585
  • بازدید: 5
  • 1403/06/30 - 13:54:45

نمازجمعه شهرستان سرعین:

هدف ما عزت امت اسلامی است

هدف ما عزت امت اسلامی است

امام‌جمعه شهرستان سرعین گفت: هدف ما عزت امت اسلامی است و همه مسلمانان جهان باید این وحدت و عزت را حفظ کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد شیرعلیپور در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته که با حضور گسترده و پرشور آحاد مردم در مصلی نمازجمعه شهرستان سرعین برگزار شد، با اشاره و گرامی داشت هفته وحدت افزود: ما مسلمانان که یک‌چهارم مردم جهان را تشکیل می‌دهیم نباید عنوان امت اسلامی را فراموش کنیم بیش از ۲ میلیارد مسلمان در جهان وجود دارد همه باید بفهمیم که عضو وحدت اسلامی هستیم و همه باید به هم‌بستگی و وحدت را بین مسلمانان حفظ کنیم.
 
وی مطرح کرد:  هدف ما عزت امت اسلامی است که این عزت هم باهمت و وحدت همدیگر به دست می‌آید نمی‌شود که مسلمانان در غزه یا سایر جاها دنیا زجر بکشند و ما امت اسلامی به این ظلم‌ها بی‌اعتنا باشیم.
 
 امام جمعه سرعین ر با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس نماد مقاومت و نمودار جهانی و ماندگاری است که درس مقاومت، ایثار، فداکاری و سایر موارد که باعث ماندگاری و حفظ دفاع مقدس شد.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیرعلیپور تصریح کرد: دفاع مقدس بک چراغ‌راهنما است که یکی از درس‌های دفاع مقدس بالابردن بازدارندگی است؛ یعنی اگر ضعیف باشیم به ما حمله می‌کنند یک ضرب‌المثل هست اگر صلح می‌خواهی باید برای جنگ آماده شوی و هرچقدر هم پول‌دار و غنی باشی باید توان بازدارندگی خود را حفظ کنی اگر ضعیف باشی نمی‌توانی ثروت خود را نگهداری کشور ایران هم این‌گونه است اگر ضعیف باشیم همه به ما حمله می‌کند باید آن‌قدر قوی باشیم کسی فکر و جرئت حمله به ما را نداشته باشد.
 
 
وی افزود:  کسانی که معتقد برجام هستند و گفتند دنیای فردا دنیایی گفتمان است و دنیایی موشک نیست اینها امنیت کشور را به خطر انداختند اگر امنیت می‌خواهیم باید قوی باشی و دشمن از قوی‌بودن ما احساس ترس کند و جوانان آینده باید این حرف‌های رنگی بعضی‌ها را قبول نکنند و برای قدرت و بازدارندگی خود اضافه کنند که همه این موارد یک الگوی قوی است.
 
 
امام جمعه سرعین گفت:  رهبر انقلاب در زمان کرونا فرمودند که از همه کشورها واکسن وارد می‌کنیم الا آمریکا و کشورهای مرتبط با آن برید تحقیق کنید کسانی که واکسن فایزر زدن چند درصد عقیم شدن یا دوباره به کرونا مبتلا شدند.
 
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیرعلیپور در پایان سخنان خود با اشاره به پیجرها و حادثه‌های لبنان گفت: باید به توان داخلی خود ارزش بزاریم و هر روز این توان‌های داخلی را افزایش دهیم و به ابزارهای خارجی و بعضاً خطرناک اعتماد نکنیم.

انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • هدف ما عزت امت اسلامی است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وشش به‌اضافه نه