افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

جمعه 27 مهر 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 604
  • بازدید: 25
  • 1403/07/05 - 21:54:46

به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد؛

یادواره شهدای والامقام بخش مرکزی در روستای کنزق

یادواره شهدای والامقام بخش مرکزی در روستای کنزق

یادواره شهدای والامقام بخش مرکزی و ۴۱ هزار شهید مظلوم غزه با محوریت شهید مدافع حرم سرهنگ علی یزدانی در محل مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای کنزق با حضور مسئولین شهرستان سرعین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، ظهر امروز یادواره شهدای والامقام بخش مرکزی و ۴۱ هزار شهید مظلوم غزه با محوریت شهید مدافع حرم سرهنگ علی یزدانی در محل مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای کنزق با حضور مسئولین شهرستان سرعین برگزار شد. 

در این مراسم فرمانده سپاه سرعین، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره تمامی شهدا در سخنانی کوتاه به جهاد شهدا اشاره کرد و گفت؛ هدف از برگزاری یادواره شهدا، معرفی شهیدان به عنوان الگوهایی ماندگار به جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان است.


شاپور حسن زاده افزود: یکی از مهم ترین رموز ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی زنده نگاه داشتن یاد شهدا است و این مهم تاثیر زیادی در جامعه اسلامی و ایرانی داشته است.

وی گفت: شهدا از جان و خون خود مایه گذاشتن تا ما الان در امنیت باشیم، امیدواریم دینی که شهدا بر ما دارند را ادا و در پیشگاه خداوند متعال سربلند محشور شویم و بتوانیم در راه شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری گام برداریم و ثابت قدم باشیم.


فرمانده سپاه سرعین افزود: امروز خون شهدا، چراغی روشن برای تمام مردم آزاده دنیا است. این قهرمانان با فداکاری و جان‌فشانی خود، نه تنها بر صفحات تاریخ کشورمان، بلکه بر دل‌های آزادی‌خواهان جهان نقش بسته‌اند و یاد آن‌ها همواره در ذهن و قلب ما زنده است و نماد مقاومت و استقامت در برابر ظلم و ستم هستند.


شاپور حسن زاده با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم مقابله با نفوذی‌ها در کشور، گفت: شهدا رفتند و جان شیرین خود را فدا کردند تا اینگونه اقدامات در کشور اتفاق نیفتد و همه دستگاه‌ها بایستی در این زمینه اقدام جدی به عمل آوردند.


در این مراسم فرماندار سرعین، ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: اگر جوانان ما به مقام والایی دست یافته‌اند، این به خاطر قدرت نرم و روحیه‌ای است که امام خمینی (ره) در آن‌ها ایجاد کرد. این روحیه، جوانان را به سوی ایثار و فداکاری هدایت کرد و آنان را به نمادهای سرزندگی و امید تبدیل کرد. امام راحل با کلام و عمل خود، چراغ راهی برای نسل‌های آینده فراروی آنان نهاد.


باقرباقرزاده اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی در فضای مجازی اطلاعات نادرستی را به خورد جامعه می دهند و امروزه وظایف ما جنگ نرم و مقابله با این رسانه ها است و با تولید محتوای درست و معرفی واقعی ارزش های اسلام و دفاع مقدس به جوانان کشورمان مان و سایر افراد از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کنیم.


وی تصریح کرد: در شروع فصل مدارس قرار گرفتیم و با استقابل هر چه تمام فرزندان خود را در امنیت کامل به مدارس ها فرستادیم و در حال خاضر بخاطر  رژیم صهیونیستی و کودک کش خبیث مدارس کودکان فلسطینی با خون های پاک این کودکان مظلوم رنگی شده است.


انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • یادواره شهدای والامقام بخش مرکزی در روستای کنزق

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست به‌اضافه هفت