افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

جمعه 27 مهر 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 606
  • بازدید: 29
  • 1403/07/05 - 22:36:02

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اردبیل:

۱۷ برنامه گردشگری در اردبیل آغاز شد

۱۷ برنامه گردشگری در اردبیل آغاز شد

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اردبیل از آغاز اجرای ۱۷ برنامه به مناسبت هفته گردشگری (۵ تا ۱۱ مهرماه) خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، یحیی نجارقابل روز پنجشنبه اظهار کرد: افتتاح پروژه‌های گردشگری در شهرستان‌های سرعین و خلخال، آئین تجلیل از فعالان حوزه گردشگری، نشست‌های تخصصی، جشنواره سیب در مشگین‌شهر و تخفیف ۵۰ درصدی مراکز اقامتی تا پایان مهرماه از مهم‌ترین برنامه‌های هفته گردشگری در استان است.

وی افزود: با توجه به تقارن هفته گردشگری با هفته دفاع مقدس، برنامه‌های این هفته با حضور کارکنان اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و فعالان حوزه گردشگری در مزار شهدای گمنام اردبیل آغاز می‌شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اردبیل ادامه داد: همزمان با روز جهانی گردشگری ( جمعه ۶ مهرماه) بازدید از موزه‌های استان رایگان خواهد بود.

به گزارش ایرنا و بر اساس اعلام اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، حدود ۲ میلیون گردشگر و مسافر در اواسط شهریور ماه امسال وارد این استان شده بودند و ۱۰۰ درصد تمام هتل‌ها و مراکز اقامتی استان اشغال شده بود.

شهرستان سرعین بیشترین میهمان تابستانی را پذیرا بوده است و پس از سرعین، شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر، خلخال، نیر و نمین نیز در کانون توجه مسافران و گردشگران تابستانی بوده است.

استان اردبیل با بیش از یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان و جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، اقتصادی و مذهبی در شمال غرب ایران واقع شده و از مقاصد اصلی مسافران داخلی و خارجی است.

انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • ۱۷ برنامه گردشگری در اردبیل آغاز شد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وچهار منهای شش