افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

جمعه 27 مهر 1403

نمازجمعه شهرستان سرعین:

زندگی یک جهاد است

زندگی یک جهاد است

امام جمعه شهررستان سرعین گفت: زندگی یک جهاد است اگر بخواهیم از یک زندگی درست حرف بزنیم بهترین الگوی زندگی برای ما اهل بیت علیه السلام است که دائما در حال مبارزه با انواع دشمنان بودند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد شیرعلیپور در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته که با حضور گسترده و پرشور آحاد مردم در مصلی نمازجمعه شهرستان سرعین برگزار شد، گفت: زندگی یک مبارزه است زندگی یک جهاد است اگر بخواهیم از یک زندگی درست حرف بزنیم زندگی است که در حال مبارزه باشد و  بهترین الگوی زندگی برای ما اهل بیت علیه السلام است که دائما در حال مبارزه با انواع دشمنان بودند.

وی افزود: عرصه های جنگ متعدد است بخصوص در آخرالزمان که جنگ های ترکیبی زیادی وجود دارد میدان تحریف حقایق که حقیقت را واژگون نشان می‌دهند و یکی از مهمترین کار دشمن همین است، هدف از تحریف دو تا چیز است که می‌خواهند روحیه مردم را خراب کرده و مردم را نااميد کنند و مورد بعدی آدرس غلط دادن برای رفع مشکلات است.

امام جمعه سرعین با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: بیشترین تحرک دشمن علیه ما و جنگ همه حانبه بیشتر از همه جبهه ها جنگ نرم و تبلیغات رسانه‌ای است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیرعلیپور مطرح کرد: امروز وظایف ما تبین برای خودمان و تبین به دیگران است باید اول خودمان را آگاه و باسواد کنیم و بعد به جامعه تزریق کنیم که مساجد ، هیئت ها مدارس ، دانشگاه،  خانواده و سایر موارد باید این کار مهم آگاه سازی را به عهده بگيرند.

وی گفت: کسانی که از مسجد و منبر و مکتب اهل بیت علیه السلام دور هستند بیشتر در معرض خطرات تبلیغاتی دشمن قرار دارند و زودتر گول رسانه های دشمن را می‌خوردند.

امام جمعه سرعین با اشاره به رژيم صهيونيستي گفت: این رژیم خبیث در روزهای اخیر حملات گسترده‌ای علیه لبنان از  انفجار دستگاه‌های الکترونیکی گرفته و غیره و احتمال جنگ زمینی بیشتر است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیرعلیپور مطرح کرد: رژيم صهيونيستي هیچ پایگاهی ندارد و بدون شک نابود خواهد شد نباید شک کرد حق پیروز خواهد شد حزب‌ آله و فلسطین حتما پیروز خواهند شد البته با حمایت مسلمان جهان سریعتر میسر خواهد شد و این رژيم صهيونيستي بد نام عالم خواهد ماند.


انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • زندگی یک جهاد است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌ودو منهای نه