افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

جمعه 27 مهر 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 609
  • بازدید: 238
  • 1403/07/06 - 21:33:55

فرمانده سپاه شهرستان سرعین:

بازخوانی رشادت‌های دفاع مقدس یک تکلیف است

بازخوانی رشادت‌های دفاع مقدس یک تکلیف است

فرمانده سپاه شهرستان سرعین گفت: ضرورت بازخوانی رشادت ها ، حماسه ها و خاطرات رزمندگان در ۸سال دفاع مقدس برای جامعه فعلی ما یک تکلیف و نیاز اساسی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، شاپور حسن زاده ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به ایثارگران و رزمندگان و مردم ولایت مدار شهرستان به تبیین دستاوردهای دفاع مقدس پرداخت و در ادامه خاطر نشان شد: امروز ضرورت بازخوانی رشادت ها ، حماسه ها و خاطرات رزمندگان در ۸سال دفاع مقدس برای جامعه فعلی ما یک تکلیف و نیاز اساسی است.

وی افزود: همه ما تمام اهتمام خود را نسبت به ترویح فرهنگ مقاومت، ایثار، شهادت و انتقال تجربیات گران بهای دفاع مقدس به نسل جوان با استفاده از ظرفیت های موجود تلاش کنیم . و لحظه ای از مکر دشمنان غفلت نکنیم.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سرعین در بخش دیگری از سخنان خود به جنگ ترکیبی اشاره کرد و افزود: جنگ تمام نشده و باید یقین داشته باشیم که دشمن در عرصه های مختلف در صدد توطئه چینی و ضربه زدن به مردم و کشور ایران اسلامی است.


حسن زاده تصریح کرد: تاریخ انقلاب در چهل و پنچ سال گذشته لحظه‌ای از مبارزه خالی نبوده و در عرصه‌های مختلف شاهد دشمنی‌ها با انقلاب اسلامی بوده‌ایم. یک روز جنگ نظامی، یک روز ایجاد درگیری‌های داخلی، یک روز تهاجم فرهنگی، یک روز هم جنگ اقتصادی و رسانه‌ای و... گاهی با لحنی دوستانه و مزورانه، دست چُدنی خود را زیر دستکش مخملی به سوی ملت ایران دراز کرده‌اند و گاهی گستاخانه و بی‌پرده دم از دشمنی با ایران زده‌اند. 


وی افزود: دشمنی که حاصل چهل و پنچ سال بالندگی این شجره‌ی طیبه را در مقابل خود می‌بیند، تمام توان خود را به خدمت گرفته تا به خیال خود، درخشش آینده‌ی روشن انقلاب و تمدن نوین اسلامی در گام دوم را مکدر و خاموش کند.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سرعین در پایان سخنان خود گفت: سیاست تبلیغی و رسانه‌ای دشمن و فعّال‌ترین برنامه‌های آن، مأیوس‌سازی مردم و حتّی مسئولان و مدیران ما از آینده است. و ما باید در این رسانه مقابل دشمنان ایستادگی کنیم و اجازه ناامید سازی جوانان را ندهیم.


انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • بازخوانی رشادت‌های دفاع مقدس یک تکلیف است

برچسب‌ها

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
پنج منهای یک