افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

جمعه 27 مهر 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 624
  • بازدید: 25
  • 1403/07/08 - 23:13:50

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین:

توسعه گردشگری نقش بسیار مهمی در سرعین دارد

توسعه گردشگری نقش بسیار مهمی در سرعین دارد

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین گفت: توسعه گردشگری نقش بسیار مهمی در ایجاد اشتغال، توسعه اقتصادی و درآمدزایی در شهرستان دارد.

امید حسینی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، گفت: توسعه گردشگری می‌تواند نقش بسیار مهمی در ایجاد اشتغال، توسعه اقتصادی و درآمدزایی داشته باشد و کلیه مسئولان شهرستانی بر این تلاش هستند تا شهرستان سرعین توسعه گردشگری پایداری داشته باشد.

وی افزود: زیرساخت‌های گردشگری و آوازه سرعین باعث ورود حجم قابل‌توجهی از گردشگران از اقصی‌ نقاط کشور به این شهرستان شده است و تلاش می‌کنیم از این فرصت، روستاها نیز به نحو مطلوب بهره‌مند شده و به چرخه گردشگری شهرستان وارد شوند و ارزش‌افزوده و درآمد صنعت گردشگری شهری در روستاها نیز باعث رونق اقتصادی اهالی روستاها شود. 

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین اضافه کرد: به لحاظ مدرن‌ سازی آبهای درمانی‌ و افتتاح چندین مجتمع اقامتی اعم از هتل و هتل‌ آپارتمان، پیست اسکی آلوارس مهرگان و به ویژه پل ترکیبی سه طبقه دربند ورگه سران سرعین حضور گردشگران با افزایش چشمگیری مواجه شده است. 

  وی افزود: در شهرستان سرعین ده‌ها چشمه آبگرم وجود دارد که هرکدام امکانات و شرایط متفاوتی دارند از چشمه آبگرم مدرن گرفته تا چشمه آبگرم سنتی که به اذعان مراجعان اعجاز آب‌های گرم غیرقابل‌انکار است و چه‌ بسا امراض پوستی و دردهای مفصلی که تمامی راه‌های درمانی را بی‌فایده دیده؛ اما درنهایت با آب گرم سبلان مداوا شده است. 

 مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان سرعین گفت: چندین پروژه در حال اجرا در سرعین وجود دارد که از جمله پیست اسکی اوجور و پروژه موج‌های آبی از مهم‌ترین اقدامات گردشگری در حال حاضر است. 

حسینی در پایان سخنان خود گفت: در راستای افزایش مدت ماندگاری و جلب رضایت‌مندی گردشگران باید تمهیدات لازم در خصوص توسعه زیر ساخت‌ های گردشگری اتخاذ شود که از زحمات فرماندار ،مدیر کل تلاشگر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی که برنامه‌ ریزی‌های مناسب برای این امر اندیشیده‌اند امید است به لحاظ ضرورت اجرای این طرح‌ها در اولویت قرار گیرد.



انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • توسعه گردشگری نقش بسیار مهمی در سرعین دارد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هفت به‌اضافه نه