افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

جمعه 27 مهر 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 639
  • بازدید: 19
  • 1403/07/13 - 13:54:51

نمازجمعه شهرستان سرعین:

ایران جوانمردانه اقدام کرد

ایران جوانمردانه اقدام کرد

امام‌جمعه شهرستان سرعین گفت: ایران جوانمردانه اقدام کرد و فقط پایگاه‌های نظامی را هدف قرارداد جمهوری اسلامی به هیچ یک از مراکزهای مردمی حلمه نکرد درصورتی‌که همه جاهای این رژیم خبیث در تیررس است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد شیرعلیپور در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته که با حضور گسترده و پرشور آحاد مردم در مصلی نمازجمعه شهرستان سرعین برگزار شد، گفت: مجاهد کبیر، پرچمدار مقاومت در منطقه، عالم بافضیلت دینی، و رهبر مُدبر سیاسی، جناب سید حسن نصرالله رضوان‌الله‌علیه در راه خود استوار بود و تصور هر عاقبتی بجز شهادت برای سید شهید تصوری نادرست بود. سید ما پاداشت خود را با شهادت گرفت.

وی افزود: حضرت امام خمینی (قدس‌سره) در پیام حج سال ۱۳۶۶ - حج جمعه خونین - از «حزب‌الله لبنان» به‌صراحت نام بردند و آن را "بالاترین حجت الهی" برای جهاد علیه متجاوزان و نفی سکوت و مماشات در برابر آنان، قلمداد کرده است.

 
امام جمعه شهرستان سرعین گفت: اسرائیل و ساختارش کمتر از تار عنکبوت است و با اين تبلیغات رسانه ای می خواهد خود را بزرگ نشان بدهد وعده های صادق جمهوری اسلامی پوشالی بودن این رژیم را رو کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیرعلیپور مطرح کرد: ایران جوانمردانه اقدام کرد و فقط پایگاه‌های نظامی را هدف قرار داد جمهوری اسلامی به هیچ یک از مراکز های مردمی حلمه نکرد در صورتی که همه جاهای این رژیم خبیث در تیررس است.

 وی افزود: برخی از کارشناس‌های پایگاه‌های نظامی را به امن‌ترین مکان‌های اسرائیل معرفی می‌کردند که وعده صادق ۲ مشخص کرد چه بلای سرشان آمد و تعیین نتیجه این اقدامات هوشمندانه بود و خود حاوی پیام قدرت اطلاعاتی ایران اسلامی است. زیرا اهدافی که مورد اصابت قرار گرفت، متناسب با جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی در یکسان گذشته بود.


 امام‌جمعه شهرستان سرعین گفت: موشک‌های ایران، مراکز طراحی و عملیات جنایت‌های اسرائیل در غزه، لبنان و عملیات‌های تروریستی علیه فرماندهان مقاومت را مورد اصابت قرار دادند. در صورتی که این رژیم خبیث در فلسطین و لبنان تمام تلاش خود را می‌کند تا به مکان‌های غیرنظامی حمله کند.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیرعلیپور در آخر سخنان خطبه‌های این هفته تصریح کرد: این وعده الهی است و آینده متعلق به اسلام است جوانان و آیندگان به توفیق الهی آن روزی که پرچم اسلام در همه جای بالا می‌رود شاهد آن روز خواهند بود که این مورد با حضور امام‌زمان (عج) محقق می‌شود.

 

انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • ایران جوانمردانه اقدام کرد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
چهارده به‌اضافه سه