افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

جمعه 27 مهر 1403
  • گروه: کشاورزی
  • کد خبر: 650
  • بازدید: 13
  • 1403/07/16 - 22:58:39

به مناسبت ۱۵ مهرماه روز ملی روستا و عشایر؛

صنعت کشاورزی مؤلفه سودآوری در سرعین است

صنعت کشاورزی مؤلفه سودآوری در سرعین است

فرماندار شهرستان سرعین گفت: صنعت گردشگری و کشاورزی دو مؤلفه سودآور موجود در شهرستان سرعین است که باید از این فرصت خدادادی بهترین بهره را ببریم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، ظهر امروز مراسم گرامیداشت ۱۵ مهرماه روز ملی روستا و عشایر، با حضور فرماندار، فرمانده سپاه، مسئولین استانی و شهرستانی و تعدادی از بهره‌برداران روستاهای شهرستان سرعین برگزار شد.

 
باقر باقرزاده در این مراسم با تبریک ۱۵ مهر روز روستا و عشایر عنوان داشت: دو مؤلفه سودآور (صنعت گردشگری و کشاورزی) هر دو در شهرستان سرعین موجود است و بایستی از این فرصت خدادادی به بهترین شکل ممکن استفاده شود

 
وی با اشاره به اقدامات انجام‌گرفته در حوزه‌های مختلف در شهرستان، اولویت‌های مهم روستائیان و عشایر را آب و راه و اجرای طرح هادی خوانده و مسئولین شهرستانی را به اهتمام جدی برای حل مشکلات باقی‌مانده تأکید کردند.

 
فرماندار سرعین یادآور شد: نیروی انسانی در روستاها و عشایر از کوچک و بزرگ پویا و پرتحرک هر کدام وظایف خود را در تولید و خودکفایی ایفا می‌کنند و وظیفه ماست که با توسعه زیرساخت‌های لازم مسیر را برای آنان هموار سازیم.
 
در پایان مراسم از تعدادی تولید کنندگان برتر شهرستان، کشاورزان و دامداران روستایی تجلیل شد.

انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • صنعت کشاورزی مؤلفه سودآوری در سرعین است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هیجده منهای سه