افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

جمعه 27 مهر 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 656
  • بازدید: 13
  • 1403/07/18 - 11:42:32

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سرعین:

امنیت پایدار ثمره تعامل مردم با پلیس است

امنیت پایدار ثمره تعامل مردم با پلیس است

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سرعین گفت: امنیت پایدار و احساس آرامش حاکم در جامعه ثمره تعامل تنگاتنگ مردم و مسئولین با پلیس است.

 محسن‌پور اسکندر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، گفت: ما کارکنان نیروی انتظامی سربازان امنیت در جامعه هستیم و به شکر خداوند توانستیم با تلاش همکاران خود امنیت را در منطقه برقرار و جرائم مهمه را به حداقل برسانیم.
 وی افزود: برقراری و حفظ امنیت پایدار در جامعه مختص پلیس نبوده و این امنیت ثمره تعامل تنگاتنگ و سازنده مردم و مسئولان با پلیس است و باید دست‌به‌دست هم داده تا این تعامل را بهینه‌تر و سازنده‌تر کنیم.
 فرمانده نیروی انتظامی سرعین گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجسم آرمان‌ها و ارزش‌های بود که مردم به‌خاطر آن قیام کردند و انقلاب اسلامی را به وجود آوردند و هزاران شهید برای این نظام تقدیم کردند که این آرامش و امنیت امروزمان را مدیون همین خون‌های شهدای والامقام هستیم که با هدایت مدبرانه رهبر انقلاب و تلاش و کوشش ایثارگران در عرصه امنیت و نظم هستیم.
 
 پور اسکندر اظهار داشت: کارکنان نیروی انتظامی و سبزپوشان جامعه ایران اسلامی بدون هیچ چشم داشتی و با پیروی از ولایت مطلق ولی‌فقیه و به‌صورت خالصانه مأموریت‌های خود را انجام می‌دهند.
 
 وی گفت: تمام تلاش سبزپوشان جهت تأمین امنیت و آسایش مردم است و در این راستا از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنند و با تمام وجود در مقابل متجاوزان، هنجارشکنان و خاطیان تا آخرین قطره خود ایستادگی می‌کنند.
 
 فرمانده نیروی انتظامی سرعین در پایان سخنان خود گفت: امنیت مردم در گرو ادامه‌دادن راه شهدا و زنده نگه‌داشتن یاد شهدای والا مقام اسلام و انثلاب اسلامی است که با اطلاعت بدون چون‌وچرا از مقام معظم رهبری و پشتیبانی ایثارگران ارزشمند جمهوری اسلامی ایران می‌توانیم امنیت و ارامش پایدارتری داشته باشیم.

انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • امنیت پایدار ثمره تعامل مردم با پلیس است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
سیزده منهای چهار