افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

جمعه 27 مهر 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 658
  • بازدید: 15
  • 1403/07/20 - 13:59:07

نمازجمعه شهرستان سرعین:

حضور رهبر انقلاب در نمازجمعه مانور قدرت بود

حضور رهبر انقلاب در نمازجمعه مانور قدرت بود

امام جمعه شهرستان سرعین گفت: حضور رهبر انقلاب در نمازجمعه به همراه مسئولین یک مانور قدرت و شجاعت بود درحالی‌که دشمنان منطقه و رژیم صهیونیستی در پناهگاه‌هایشان پنهان شده بودند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد شیرعلیپور در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته که با حضور گسترده و پرشور آحاد مردم در مصلی نمازجمعه شهرستان سرعین برگزار شد، گفت: در تقویم نورانی انقلاب اسلامی دو روز دیگر را باید به‌عنوان یوم‌الله در کنار دیگر مناسبت‌ها ثبت کرد یکی روز دهم مهر روز حماسه افتخارآفرین وعده صادق ۲ و دومی روز ۱۳ مهرماه روز حماسه نمازجمعه نصر، که حضور رهبر انقلاب در نمازجمعه به همراه مسئولین یک مانور قدرت و شجاعت بود درحالی‌که دشمنان منطقه و رژیم صهیونیستی در پناهگاه‌هایشان پنهان شده بودند.
 
 
 وی افزود: جمعیتی که چندین ساعت قبل از شروع نماز در صف‌ها نشسته و انتظار نمازجمعه را می‌کشیدند خیل عظیم مردم با انجام غسل شهادت و تجدید بیعت حاضر شده و یک روز باشکوه و اقتدار آفرین را در تاریخ جمهوری اسلامی و حتی در جهان رقم زدند. به‌طوری‌که توجه تمام مسلمانان جهان به نمازجمعه و صف‌کشیده شده از مردم در پشت سر رهبر انقلاب اسلامی یک ویژگی جهانی داشت.
 
 امام‌جمعه سرعین گفت: امروز دغدغه اسرائیل حفظ موجودیت است و همه دغدغه این رژیم این بود که جنگ را به داخل ایران بکشاند و شک ندارم این طوفان الاقصی ۷۰ سال این رژیم خبیث را عقب راند و حتماً به نابودی این رژِم ختم خواهد شد.
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیرعلیپور مطرح کرد: جمهوری انقلاب اسلامی دوباره جمله کرد وعده صادق اول و دوم و هر دو وعده ما به‌صورت قانونی بود و هیچ‌کسی در مورد این وعده‌های انجام شده نمی‌تواند بیانیه‌ای صادر کند.
 
 وی با اشاره به سفر رئیس و اعضای کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به شهرستان سرعین گفت: ان‌شاءالله این سفرها و مأموریت‌ها برای این شهر نیکو و مثمرثمر باشد با حضور این افراد بیشتر دغدغه‌های مردم به گوش مسئولین رسانده شده که ان‌شاءالله حل شده و مایه برکت برای این شهرستان باشد.
 
 

 امام‌جمعه سرعین گفت: ساری سو و قاراسو که مطالبه چندین ساله مردم است پیشنهاد بنده این است که اهالی خوشان بیان جلو و عهده شوند و احیاکننده این مطالبه مردم شوند مردمان ما آب‌درمانی مدرن و مجلل نمی‌خواهند همین احیای سنتی و مثل سایر آب‌درمانی‌ها را خواستار هستند و مطالبه ما از آب منطقه این است سریع‌تر اقدام کنند و این مشکلات را حل کنند.


انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • حضور رهبر انقلاب در نمازجمعه مانور قدرت بود

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
سیزده به‌اضافه پنج