افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

جمعه 27 مهر 1403
  • گروه: اقتصادی
  • کد خبر: 659
  • بازدید: 16
  • 1403/07/21 - 06:07:48

نماینده مردم اردبیل،نیر،نمین و سرعین:

بودجه مناسبی برای مجموعه شیخ صفی تخصیص شود

بودجه مناسبی برای مجموعه شیخ صفی تخصیص شود

نماینده مردم اردبیل،نیر،نمین و سرعین گفت: نمایندگان مجلس برتخصیص بودجه مناسب برای مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیل تاکید دارند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، احد بیوته نماینده مردم اردبیل،نیر،نمین و سرعین در مجلس در روز پنجشنبه 19 مهر در جلسه تخصصی دستگاه‌های فرهنگی استان اردبیل که با حضور نمایندگان عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، دکتر  نیکزاد نایب رئیس مجلس و مدیران فرهنگی استان برگزار شد؛ گفت: در این جلسه برتخصیص بودجه مناسب برا مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیل تاکید شد.


وی همچنین در این جلسه که مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان نیز حضور داشتند افزود: طرح پیشنهاد تاسیس بنیاد بین‌المللی شیخ صفی‌الدین اردبیلی از دیگر موضوعات طرح شده در این جلسه تخصصی بود.


نماینده مردم اردبیل،نیر،نمین و سرعین با اشاره به اینکه در این جلسه مسائل و مشکلات حوزه فرهنگی استان توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان بخش خصوصی ارایه شد؛ تصریح کرد: نکته نظراتی نیز توسط نمایندگان کمیسیون فرهنگی و نمایندگان اردبیل جهت رفع این مشکلات طرح شد. 


بیوته ادامه داد: تامین اعتبارات بازگشایی حریم این مجموعه، تملک خانه‌های تاریخی به منظور مرمت و احیا و پیگیری زمین ها برای فرزند آوری از دیگر مسائل  مهم مطرح شده در این جلسه بود که قطعا پیگیر این موضوعات خواهیم بود.


انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • بودجه مناسبی برای مجموعه شیخ صفی تخصیص شود

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌ودو منهای ده