افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اقتصادی
  • کد خبر: 66
  • بازدید: 96
  • 1403/03/11 - 07:59:38

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سرعین:

۴۸ واحد مسکن ملی در سرعین احداث می‌شود

۴۸ واحد مسکن ملی در سرعین احداث می‌شود

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سرعین گفت: شهرستان سرعین ۴۸ واحد احداث کرده است که تا این لحظه با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی جزء شهرستان‌های موفق از نظر پیشرفت فیزیکی کار است.

عبدالرضا بهجتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»،  در خصوص جزئیات نهضت ملی مسکن گفت: شهرستان سرعین ۴۸ واحد احداث کرده است که تا این لحظه با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی جزء شهرستان‌های موفق از نظر پیشرفت فیزیکی کار است، در صورت تأمین زمین مناسب از طرف سازمان راه و شهرسازی پروژه دیگر نیز دراین‌خصوص تعریف خواهد شد.

وی در خصوص اینکه در سال جدید چقدر تولید مسکن داریم افزود: مقرر شد کلیه زمین‌های تغییر کاربری شده که طی توافق با مالکین تحویل بنیاد مسکن گردد، در سال ۱۴۰۳ تبدیل به واحدهای مسکونی شده، و به افراد بومی فاقد مسکن تحویل داده شود.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سرعین در خصوص اینکه چند نفر در شهرستان فاقد مسکن هستند گفت: باتوجه‌به فصلی بودن جمعیت شهرستان آمار ثابت در خصوص تعداد افرادی که فاقد مسکن است، در دست موجود نیست.

بهجتی در جواب ارزیابی شما از رکود در فروش مسکن و اینکه قیمت نجومی مسکن کی شکسته می‌شود اظهار کرد: به نظر می‌رسد با عنایت به سیاست‌های دولت محترم در خصوص تولید مسکن ارزان‌قیمت و تحویل به متقاضیان پیش‌بینی می‌شود در گام اول واگذاری قیمت مسکن تقریباً به حالت تعادل و یا حتی کاهشی شود.

وی در خصوص اجاره قیمت در شهرستان ادامه داد: قیمت اجاره مسکن در شهرستان سرعین در مقایسه با مرکز استان، قیمت قابل قبول‌تری دارد فقط در زمان پیک مسافرت و تعطیلات اجاره واحدها متفاوت است.

انتهای خبر/ح

اشتراک‌گذاری

  • ۴۸ واحد مسکن ملی در سرعین احداث می‌شود

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
سیزده منهای ده