افق سرعین

پایگاه خبری تحلیلی

افق سرعین

جمعه 27 مهر 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 667
  • بازدید: 9
  • 1403/07/24 - 06:23:45

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین:

سرعین نیازمند زمین چمن فوتبال است

سرعین نیازمند زمین چمن فوتبال است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین گفت: بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین مشکل شهرستان سرعین نبود زمین چمن ورزشی فوتبال است و سرعین نیازمند زمین چمن فوتبال است.

 اکبر عبدلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «افق سرعین»، در ۶ماهه اول سال به لطف پروردگار هم مدال استانی، هم مدال کشوری و هم مدال بین‌المللی در شهرستان سرعین کسب شده است.
 
 وی افزود: مدال‌های کسب شده برای شهرستان در رشته‌های از قبیل کشتی، ورزش‌های رزمی، بسکتبال کونگ‌فو، کیک‌بوکسینگ و بدمینتون است که در این رشته‌های ورزشی افتخارات و مدال‌های برای شهرستان سرعین به‌دست‌آمده است.
 
 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین گفت: بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین مشکل شهرستان بحث زمین چمن فوتبال است و در کنار این احداث سالن‌های تخصصی برای رشته‌های از قبیل ژیمناستیک، ووشو، تکواندو و کاراته است.
 
 عبدلی با اشاره به مشکلات ورزشی شهرستان تصریح کرد: باتوجه‌به نبود زمین با کاربری ورزشی مشکلات عدیده‌ای برای اداره ورزش و جوانان ایجاد کرده است که در صورت مهیاشدن زمین با کمک فرمانداری و نمایندگان مجلس می‌توانیم فضاهای ورزشی بیشتری برای شهرستان و ورزش دوستان سرعین ایجاد کنیم.
 
 وی با اشاره به میزان مشارکت‌های شهرستان سرعین در بخش ورزش و علاقه‌مندی جوانان اظهار داشت: میزان مشارکت مردم در ورزش‌های همگانی خوب است و لازمه که بیشتر هم شود در صورت مساعدت اسپانسرها و بخش‌های خصوصی جهت برگزاری برنامه‌های همگانی بیشتر خواهد شد.
 
 رئیس اداره ورزش و جوانان سرعین با اشاره‌ای به امکانات ورزشی شهرستان گفت: در شهرستان در بعضی از ادارات و یا روستاها محیط ورزشی فراهم شده است تا در زمان‌های فراغت از امکانات ورزشی سالم استفاده کنند.
 عبدلی در پایان سخنان خود یادآور شد: هر ورزشی از هر شهری طرف‌دارهای خاص خودش را دارد؛ ولی در شهرستان سرعین باوجود زیر ساخت‌های موجود بیشتر جوانان از ظرفیت سالن فوتسال استفاده می‌کنند.
 

انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • سرعین نیازمند زمین چمن فوتبال است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
یک منهای سه